czwartek, 17 października 2019

Rossmann - Altapharma - Sól morska do kąpieli rozgrzewającej

Rossmann - Altapharma - Sól morska do kąpieli rozgrzewającej

To już kolejna sól Altapharma, która zagościła w mojej łazience. Wersja czerwona, wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, więc postanowiłam sprawdzić jak spisze się wersja niebieska.
Kryształki soli są sporych rozmiarów, więc rozpuszczanie ich trwało chwilkę. Po rozpuszczeniu, woda stała się niebieska, pachniała ziołowo, bardzo przyjemnie. Akurat czułam, że rozkłada mnie przeziębienie, miałam zatkany nos, a ta sól okazała się wybawieniem. Sól rzeczywiście zadziałała rozgrzewająco (ale nie za mocno), a intensywny zapach udrożnił zatkany nos. Oczywiście, nie uleczyła mojego przeziębienia, ale przyniosła mi ulgę.
Obawiałam się trochę, że sól może mnie podrażnić, bo miałam kilka niewielkich zadrapań na skórze, ale na szczęście nic takiego się nie wydarzyło.
Podobnie, jak z czerwoną wersją, podzieliłam sól na dwa razy. Efekt był wystarczający, ale następnym razem jedną sól zużyję na jedną kąpiel.
W porównaniu do wersji czerwonej, ta sól sprawdziła się ciut lepiej. Na sezon przeziębień, zrobię sobie jej zapas.

Skład:
Maris Sal, Polysorbate 20, Eukalyptus Globulus Leaf Oil, Thymus Vulgaris Oil, Mentha Arvensis Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Cymbopogon Flexuosus herb Oil, Pinus Cembra Oil, Mentha Spicatia Herbs Oil, Cymbopogon Winterianus Herb Oil, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Salvia Officinalis Oil, Myrthus Communis Leaf Oil, Echinacea Purpurea Extract, Parfum, Cl 47005, Cl 42051, Cintral, Limone, Cintronellol

Ocena produktu:
5+

Pojemność:
80g

Cena:
4,19 (cena regularna)
2,39 (w promocji)

14 komentarzy: