piątek, 11 października 2019

Sylveco - Duetus - Tonik do twarzy

Sylveco - Duetus - Tonik do twarzy

Tonik upolowałam wraz z gazetą Elle. Byłam bardzo ciekawa jak spisze się u mnie, bo serię Duetus znam słabo.
Opakowanie, to czarna, plastikowa buteleczka, zamykana na klik. Ze strony opakowania, zero problemów.
Tonik był bezbarwny i delikatnie pachniał ziołami.
Fajnie odświeżał cerę, nie kleił się, dawał uczucie "czystej skóry", niwelował uczucie ściągnięcia.
Przez cały czas, gdy go używałam, na mojej twarzy nie pojawiały się żadne wypryski, pory były ściągnięte a cera nie "świeciła" się. Ze wzglęgu na to, że tonik zawiera kwas laktobionowy, obawiałam się podrażnienia skóry, na szczęście nie pojawiły się żadne niepokojące objawy.
Jestem zadowolona z działania tego toniku, chętnie zapoznam się z pozostałymi kosmetykami z tej serii.

Skład:
Aqua, Propanediol, Potentillae Anserinae Herba Extract, Panthenol, Lactic Acid, Lactobionic Acid, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
150 ml

Cena:
12,99

19 komentarzy:

  1. Warty uwagi tonik :) Lubię na swojej twarzy takie efekty po zastosowaniu toniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i też uważam, że to świetny tonik 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo dobrego już o nim czytałam, a że lubię toniki to pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno go kupię prędzej czy później, bo od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam kiedyś toniki :) Może skuszę się podczas następnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dobre skojarzenia z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dorwałam go z gazetą i mam podobne odczucia odnośnie jego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś z ciekawości go kupię :P

    OdpowiedzUsuń