czwartek, 3 października 2019

UNBOXING - Love Care Family

Po raz kolejny udało mi się zgarnąć box'a za zakupy w aptece internetowej doz.pl. Bardzo długo wyczekiwałam tego pudełka, aż wreszcie się doczekałam! Zawartość znów mnie pozytywnie zaskoczyła! Aby otrzymać box'a należy złożyć zamówienie za min. 250 zł, bez produktów leczniczych (akcja trwa do 13.10.2019).


A oto zawartość pudełka w całej okazałości:


W pudełku znajduje się:
1. Bandi - Krem nawilżający
2. Dr Irena Eris - Krem na noc
3. La Roche Posay - Krem myjący
4. La Roche Posay - Balsam
5. Flos-Lek - Krem pod oczy
6. Avene - Antybakteryjny krem regenerujący
7. Bioderma - Balsam emolientowy do skóry atopowej
8. Bioderma - Nawilżający olejek do kąpieli
9. Cethapil - Balsam do twarzy i ciała
10. Cethapil - Emulsja micelarna do mycia
11. Sylveco - Vianek - Nawilżający tonik do twarzy
12. Radical Med - Szampon przeciw wypadaniu włosów
13. Klorane - Szampon do włosów
14.Oillan Med+ - Mydło natłuszczające
15. Viscoplast - Spray do oczyszczania ran
16. Canpol - Szczoteczka dla niemowląt
17. Lansinoh - Wkładki laktacyjne
18. Lansinoh - Woreczki do pokarmu
19. Mustela - Balsam do klatki piersiowej
20. DozProduct - Żelki o smaku owocowym
21. BoitebalMan - Szampon do włosów
22. BiotebalMan - Serum do włosów
23. Bobovita - Mus owocowy jabłko+banan
24. Sensodyne - Pasta do zębów

Jak widać zawartość jest dość bogata. Oczywiście, nie wszystko co się tam znajduje jest mi potrzebne, więc zapewne komuś oddam. A co z tego pudełka będę zużywać, pokazywałam już tutaj.

15 komentarzy:

  1. Dość fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre kosmetyki faktycznie interesujące ;) Ale sporo by się u mnie zmarnowało :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawych, przydatnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne pudełeczko :) tylko ja to przeważnie robię zakupy na Gemini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupowałąm na Gemini, ale ostatnio lepiej wypada doz.pl no i te pudełka... :)

      Usuń
  5. Ale fajny boxik, kiedyś taki zgarnęłam, a później wygrałam pełnowymiarowe produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie świetny ten box :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń