sobota, 5 października 2019

Rossmann - Altapharma - Sól morska do kąpieli jałowiec & imbir & gruszyczka

Rossmann - Altapharma - Sól morska do kąpieli jałowiec & imbir & gruszyczka

Jestem wielką fanką YT'owych filmików z Projektem Denko. Często są dla mnie źródłem inspiracji zakupowych. W jednym z takich filmików, autorka gorąco polecała sól Altapharma  jałowiec & imbir & gruszyczka, która dostępna jest w każdym Rossmannie. Postanowiłam więc wypróbować ją na własnej skórze.
W saszetce znajdowała się spora ilość  soli, więc podzieliłam ją na dwa razy. Sól, zabarwiona była na czerwono, co sprawiało, że woda nabiera również takiej barwy (ale niezbyt intensywnej). Leżąc w czerwonej wodzie, czułam się trochę nie swojo, ale to już kwestia zbyt dużej ilości horrorów...
Kryształki soli są dość duże i potrzebują chwilki aby się rozpuścić. 
Sól pachnie dość intensywnie, ziołowo. Kojarzyła mi się nieco z zapachem Amolu. Niemniej jednak zapach był przyjemny i relaksujący.
Trochę obawiałam się, że sól może mnie piec, bo miałam kilka drobnych otarć na skórze. Na szczęście, nie pojawiło się żadne, pieczenie, podrażnienie ani wysuszenie skóry.
Kąpiel z tą solą, była niezwykle przyjemna i relaksująca. Piękny zapach pozostał w łazience jeszcze przez jakiś czas. Z chęcią powtórzę taką kąpiel.

Skład:
Maris Sal, Juniperus Communis Fruit oil, Gaultheria Procumbens Leaf Oil, Cymbopogon Winterianus Herb Oil, Zingiber Officinalis Root Powder, Cymbopogon Citratus Leaf Oil, Coriandrum Sativa Seed Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Tocopherol, Polysorbate 20, Aqua, CI 16255, CI 42090, geraniol, Citronellol, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Cena:
3,99

Pojemność:
80 g

16 komentarzy:

  1. Podczas ostatnich zakupów w Rossmannie miałam ją w rękach, ale jednak nie kupiłam. Następnym razem pierwsza wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze niebieska i też jest super. Wkrótce ją zrecenzuję :)

      Usuń
  2. Świetne są takie dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ale chętnei bym użyła, ale nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, czyli jednak pomysł z startem serii nagrań o denko to dobry pomysł :)
    Nie mam wanny żeby przetestować tą sól, a szkoda :/
    Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki z denkami uwielbiam oglądać :) szkoda że nie masz wanny :(

      Usuń
  5. Lubie od czasu do czasu umilić sobie kąpiel jakąś solą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JEdna z najlepszych soli w Rossmann bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko miała wanne 😐

    OdpowiedzUsuń