poniedziałek, 21 października 2019

Vichy - Liftactiv Nuit Supreme - Krem nawilżający na noc

Vichy - Liftactiv Nuit Supreme - Krem nawilżający na noc

Tą niepozorną miniaturkę otrzymałam wraz z box'em Travel Size za zakupy w aptece internetowej doz.pl. O dziwo, taki maluszek wystarczył mi na trzy tygodnie codziennego stosowania!
Opakowanie pełnowymiarowego produktu wygląda trochę inaczej, ma inny kształt i kolor. 
Zapach kojarzył mi się z apteką, czystością i sterylnością, ale był przyjemny i świeży. Kolor, jak to zazwyczaj bywa - biały. Konsystencja dość gęsta, treściwa. Niewielka ilość tego kremu, wystarczała na całą buzię.
Krem łatwo rozprowadzał się na twarzy, szybko wchłaniał, pozostawiał delikatny film na twarzy, ale nie było on tłusty ani lepki. Dawał on poczucie porządnego nawilżenia i uelastycznienia skóry. Po zastosowaniu, skóra była gładka, delikatna i miła w dotyku. Krem nie uczulił mnie ani nie podrażnił mojej skóry. Nie zauważyłam również zapchania ani nadmiernego przetłuszczania się skóry.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tego kremu. I chociaż jest to krem przeciwzmarszczkowy (a zmarszczek nie mam zbyt wiele), to dał mojej skórze poczucie odżywienia i ujędrnienia. 

Skład:
Aqua/Water, Glycerin, Rhamnose, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Cetyl Alcohol, Zea Mays Starch/Corn Starch, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Pentylene Glycol, Dimethicone, PEG-40 Stearate, Cera Alba/Beeswax, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Stearyl Alcohol, Sorbitan Tristearate, Dimethiconol, Triethanolamine, Myristyl Alcohol, Phenoxyethanol, Adenosine, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Ascorbyl Glucoside, Poloxamer 338, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Pentaerythrityl Tetra-Di-t-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Parfum/Fragrance.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
50 ml (testowałam miniaturkę 15 ml)

Cena:
95,99 (za 50 ml)

12 komentarzy:

  1. A ja się nie mogę przekonać do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna marka, uwielbiam ich kremy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kremu od Vichy. Z tego, co napisałaś, to ten jest nawet fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu, ale bardzo chętnei bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale super, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremy vichy są dobre ale słono kosztują niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. Vichy to bardzo dobra Marka ale niestety również droga ;) nigdy nie miałam okazji używać tych kosmetyków. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń