niedziela, 13 października 2019

Farmona - Herbal Care - Odżywka do włosów z łupieżem - dziegieć

Farmona - Herbal Care - Odżywka do włosów z łupieżem - dziegieć

Tym razem nie będzie recenzji. Tym razem opowiem o mojej przygodzie z tą odżywką i urokach kupowania przez internet...
Odżywkę kupiłam, w aptece internetowej Gemini w kwietniu. Gdy dotarła do mnie, wydała mi się nieco podejrzana, bo gdy potrząsnęłam nią, to słyszałam jakby plusk wody. Ale stwierdziłam, że w kwietniu było jeszcze chłodno, i że może to na skutek niskich temperatur zmieniła konsystencję. Miałam szczerą nadzieję, że w temperaturze pokojowej odzyska ona swoją konsystencję. Włożyłam do zapasów kosmetycznych i zapomniałam...
Gdy przyszła pora na tą odżywkę, z opakowania najpierw wypłynęła woda (lub coś w tym rodzaju) a reszty kosmetyku nie dało się wydobyć... W opakowaniu wyczuwalna była wielka bryła kosmetyku. Wtedy to dostrzegłam, napis drobnym druczkiem: przechowywać w temperaturze 8 - 25 °C.
Co prawda, spróbowałam uratować kosmetyk, lekko go podgrzewając, ale nie przyniosło to spodziewanych efektów. Konsystencja zmieniła się, nie była już zbitą grudą kosmetyku, ale wciąż była pełna grudek. Spróbowałam nałożyć "to" na włosy, ale był problem z wchłanianiem takiego kosmetyku. Dodatkowo, bardzo mocno pachniał dziegciem, co mnie utwierdziło w przekonaniu aby sobie odpuścić stosowania tego kosmetyku.
Nie byłam w stanie ustalić, na którym etapie doszło do zniszczenia kosmetyku, czy u producenta, czy w magazynie apteki czy pod czas transportu. Minął już długi czas od zakupu, więc złożenie reklamacji również nie wchodziło w rachubę. W opisie produktu, w żadnym sklepie/drogerii/aptece internetowej nie znalazłam opisanego sposobu przechowywania tego kosmetyku. A szkoda, bo jak się okazało, miało to znaczenie.
I tak oto, trafił mi się totalny niewypał, nienadający się do użytku kosmetyk. Nie sięgnę już po niego ponownie, z uwagi na tą "przygodę". Jednak nie jest mi go szczególnie żal, był dość tani, więc żal niewielki.

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl, Alcohol, Distearoylethyl, Dimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Inulin, Betula Alba Oil, Zinc PCA, Hydrolyzed Keratin, Piroctone Olamine, Disodium Edta, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate

Ocena produktu:
Niewypał!

Pojemność:
200 ml

Cena:

8,99

22 komentarze:

  1. Mam szampon do włosów właśnie z tej serii i sprawdza się bardzo dobrze, choć zapach nie należy do najpiękniejszych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon też miałam i rzeczywiście zapach nie zachwyca...

      Usuń
  2. Miała, ale ten kosmetyk się u mnie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde szkoda że nie wypal ale super że piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej przestrzec, szkoda pieniędzy :) można wydać na lepsze rzeczy :)

      Usuń
  4. Dziwna sprawa z tą konsystencją :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja. Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam szampon, ale był ok, ale odżywka gdzieś była źle przechowywana, bo żeby takie coś się zadziało, to dziwne, ja bym napisała do firmy, niech wiedzą, może cała partia była jakoś źel zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam szampon i z jego konsystencją było OK, tylko ta odżywka... gdybym wcześniej się zorientowała, to z pewnością bym coś z tym zrobiła... no cóż, nie była droga, więc przeboleję :)

      Usuń
  7. niestety moje włosy nie lubię się z ową serią

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co to się stało z tą konsystencją ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami zdarzaja sie takie przykre wypadki

    OdpowiedzUsuń