sobota, 7 grudnia 2019

Elfa Pharm - O'Herbal - Szampon do włosów przetłuszczających się

Elfa Pharm - O'Herbal - Szampon do włosów przetłuszczających się

Szampon kupiłam na wyprzedaży w Tesco. I chociaż nie mam problemów z przetłuszczającymi się włosami, to postanowiłam go wypróbować.
Szampon zamknięty był w plastikowym opakowaniu otwieranym na klik. Pod koniec opakowania, aby do końca wydobyć kosmetyk, odwróciłam opakowanie do góry dnem.
Szampon miał ziołowy zapach, mocno wyczuwalna była mięta. Dobrze się pienił i oczyszczał włosy. Podczas mycia dawał przyjemne uczucie chłodzenia i odświeżenia. Nie plątał włosów, dodawał im, wręcz lekkości. Przedłużał ich świeżość, włosy nie były oklapnięte nawet trzeciego dnia.
Nawet nie wiem do końca jak opisać jego działanie, bo było znacznie inne niż stosowane przeze mnie do tej pory szampony. Szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i chętnie wypróbuję inne wersje.

Skład: 
Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Glycereth-2 Cocoate, Cocamide Mea, Mentha Piperita Leaf Extract, Sulfurized Tea-Ricinoleate, Peg-35 Castor Oil, Propylene Glycol, Ppg-3 Caprylyl Ether, Lauryl Lactate, Polyquaternium 10, Glycerin, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Limonene 

Ocena produktu: 
Bardzo dobry 

Pojemność: 
500 ml 

Cena: 
10,99

14 komentarzy:

  1. Kojarzę ten szampon :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojej mamy. Ja nie mam problemu z przetłuszczaniem się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam troche problem z włosami przetluszczajacymi. Kiedyś kupiłam na to specjalny szampon ale okazał sie bublem. Musze ten wypróbować t bardziej ze cena bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi fajnie spasował, mimo że nie mam przetłuszczających się włosów :)

      Usuń
  4. Miałam inną wersję i sprawdziła się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem. Byłby idealny do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałas mnie tym produktem. Pasuje di mojego typu wlosow

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze szamponu do włosów tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń