wtorek, 3 grudnia 2019

Whtite Agafia - Youht Protection - Naturalna maseczka do twarzy na noc do 35 lat "Zachowanie młodości"


Do zakupu tej maski, zostałam poniekąd "zmuszona". Aby uzyskać zniżkę, na całe zamówienie w Lawendowej Szafie, musiałam kupić jakiś z produktów biorących udział w promocji. A ta maska, była chyba jedynym sensownym wyborem...
Maska znajdowała się w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Właściwie przez cały czas użytkowania, opakowanie nie sprawiało żadnych problemów.
Sama maska miała biały kolor i była dość rzadka. Konsystencję określiłabym jako coś pomiędzy mleczkiem kosmetycznym a kremem do twarzy. Na szczęście po nałożeniu na skórę nie spływała, dość szybko wchłaniała się i pozostawiała mocno świecącą się skórę. Co prawda jest to maska na noc, ale nie lubię nakładać takich kosmetyków w taki sposób. Dlatego, stosowałam ją jak inne maski, nakładałam na kilka-kilkanaście minut i spłukiwałam. Na pierwszy rzut oka, wydawało się że nie przynosiła żadnych efektów, poza lekkim nawilżeniem. Jednak kiedy się skończyła, zauważyłam, że moja skóra nie jest już tak dobrze nawilżona...  
Chociaż maska, wydawała się zbędna w mojej kosmetyczce, w ostatecznym rozrachunku okazała się całkiem fajnym nawilżaczem.

Skład: 
Aqua, Cocoglycerides, Coco-Caprylate/Caprate, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Panthenol, Glycerin, Pentaerythrityl Tetrabehenate,  Amorphophallus Konjac Root Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Carbomer, Rosa Canina Fruit Extract*, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Rubus Arcticus Fruit Extract, Ribes Nigrum Leaf Water*,   Vaccinium Vitis-Idaea Fruit Extract, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Oenothera Biennis Oil*, Corylus Avellana Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Oxycoccus Palustris Seed Oil, Ethylhexylglycerin, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
50 ml

Cena:
14,78

4 komentarze:

  1. Tak jak Ty nie przepadam za maskami całonocnymi. Zawsze cała się wytrę w poduszkę :P ciekawa maseczka i cena przystępna :) chyba sobie kupię :)
    Ps. obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perspektywa brudnej poduszki jest dla mnie przerażająca :D

      Usuń
  2. Czyli jednak zakup był ok :)

    OdpowiedzUsuń