piątek, 27 grudnia 2019

Rossmann - Isana - Kula do kąpieli Paradise

Rossmann - Isana - Kula do kąpieli Paradise

Jak można zauważyć ostatnimi czasy, polubiłam używanie różnych umilaczy kąpieli. Do tej pory używałam głównie płynów do kąpieli, jednak jakiś czas temu postanowiłam przetestować sole. Skutek był różny, niektóre były fajne, inne wręcz beznadziejne. Tym razem postanowiłam przetestować (po raz pierwszy) kulę do kąpieli Paradise z Rossmana.
Kula zamknięta była (poza kartonowym opakowaniem) w folię, która bardzo szczelnie do niej przylegała. Miałam spory problem ze ściągnięciem tego zabezpieczenia. Nożyczki okazały się niezbędne.
Sama kula była dość sporych rozmiarów, miała różowy kolor i pachniała również na różowo (trochę pudrowo, trochę kwiatowo). Sam zapach nie był zbyt intensywny, szybko się ulotnił.
W wodzie kula rozpuszczała się swoim tempem, musując i zabarwiając wodę na lekko różowy kolor. 
Nie zauważyłam żadnego dodatkowego działania tej kuli na moją skórę. Dam jednak malutki plusik za brak podrażnień.
Generalnie, kulę dołączam do grona przeciętniaków, dobrych na raz.

Skład:
Sodium Bicarbonate, Citric Acid, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Carbonate, Parfum, Alcohol Denat., Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, PVP, Benzyl Salicylate, Aqua, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 17200, CI 19140

Ocena produktu:
Bez rewelacji

Pojemność:
1 szt.

Cena:
6,99

14 komentarzy:

  1. Ja mam teraz z Delii na bazie mocznika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie mam jak wupróbować, nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję tą kulę :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kula wygląda uroczo mimo średnich zachwytów ale póki co zużywam zapas żeli z Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam faze na kule, ale przyznam szczerze, że większość z nich poza tym, że fajnie wyglądają w stanie pierwotnym, w kąpieli sprawują się bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, kule wyglądają fajnie ale z działaniem bywa różnie...

      Usuń
  6. Nie dla mnie. Uzywam prysznica

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo kuszą sole Isany, kule jakoś do mnie nie przemawiają mimo że mam wannę 😊

    OdpowiedzUsuń