czwartek, 19 grudnia 2019

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji z wyciągiem z aloesu do skóry wrażliwej

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji z wyciągiem z aloesu do skóry wrażliwej

Plastrów do depilacji używam od wielu lat. I od wielu lat byłam wierna marce Joanna Sensual. Bo i łatwo dostępna i przystępna cenowo, no i przede wszystkim skuteczna...
Plastry znajdowały się w tekturowym opakowaniu, w którym ukryte było sześć podwójnych plastrów oraz tubka z oliwką do usuwania wosku. Plastry były połączone ze sobą woskiem w kolorze zielonym.
Już na samym początku okazało się, że przy rozdzielaniu plastrów, wosk nie rozkładał się na nich równomiernie. Jeden plaster miał prawie cały wosk, a drugi go nie miał prawie wcale... Próbowałam podgrzać ten wosk na różne sposoby, ale efekt wciąż był ten sam...Kilka razy zdarzyło mi się, że po nałożeniu plastra i jego oderwaniu, wosk pozostawał na skórze, razem z włoskami (w ogóle ich nie usuwając). Koniec końców, usunęłam zbędne włoski (ręce, twarz) ale wymagało to ode mnie sporo cierpliwości i wysiłku.
Po takim zabiegu, standardem jest u mnie podrażniona i zaczerwieniona skóra. Tak też było i w tym przypadku, ale już następnego dnia, nie było po nim śladu. Efekt gładkiej skóry, utrzymuje się u mnie w zależności od lokalizacji. Na twarzy to ok. 2 tygodnie, natomiast ręce to ok. 5  tygodni.
Nie ukrywam, że ostatnio bardzo zawiodłam się na tej marce. Plastry okazały się słabe jakościowo, a ich wydajność była niemal o połowę mniejsza niż zazwyczaj (przez to że wosk nie rozdzielał się równomiernie). No szkoda...

Skład: 
Plasrty: 
Triethylene Glycol, Rosinate, Glyceryl Rosinate, Polyethylene, Parfum, Ricinus Communis Seed Oil, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Ionone, Helianthus Annuus Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, CI: 77891, CI: 47000, CI: 61565

Oliwka:
Paraffinum Liquidum, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum

Ocena produktu:
Bubel!

Pojemność:
12 szt (plastry)
10 ml (oliwka)

Cena:
9,29 

7 komentarzy:

  1. Oj, takie rzeczy nie dla mnie. Albo golarka albo kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie bardzo różnie w tych sprawach...ale plastrów nie polecam...

      Usuń
  2. Miałam je kiedyś i faktycznie słabo dawaly rade. Kilka wlosków zaledwie wyrwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były dobre, ostatnio totalna katastrofa....

      Usuń
  3. Miałam je i zgadzam się - bubel... :/

    OdpowiedzUsuń