poniedziałek, 9 grudnia 2019

Organic Shop - Naturalna odżywka zwiększająca objętość włosów malina i jagody acai


Kolejny kosmetyk, który udało mi się kupić z dużą zniżką, podczas wyprzedaży w Tesco. Do samej marki Organic Shop mam bardzo pozytywne nastawnie, więc z tym większą przyjemnością sięgnęłam po ich kosmetyk.
Trochę byłam zaskoczona tym, że odżywka do włosów ma pompkę. Wydawało mi się, że to się nie sprawdzi...Tym czasem sprawdzało się to całkiem nieźle. Zaledwie na dwa ostatnie użycia tej odżywki, nie dało się wydobyć jej za pomocą pompki. W pozostałych przypadkach było bezproblemowo, zapewne dzięki dość rzadkiej konsystencji. Dodatkowo dzięki pompce, ilość dozowanego kosmetyku można było kontrolować (zazwyczaj używam zbyt dużych ilości odżywki/maski) i nakładać odpowiednią ilość.
Zapach nieco przypominał maliny, ale był bardzo pudrowy. Szybko ulatniał się z włosów.
Odżywka dość szybko wnikała we włosy, przez co miałam wrażenie, że wciąż było jej mało. Już podczas spłukiwania, włosy rozplątywały się i były miłe w dotyku. Po zastosowaniu włosy wyglądały całkiem nieźle. Nie zauważyłam zwiększonej objętości (były spuszone jak zwykle) ani w sumie niczego innego, co znacznie poprawiłoby ich wygląd.
Generalnie nie mam zastrzeżeń do tej odżywki, ale nie była też jakimś mega odkryciem. Po prostu taka zwyczajna...

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Glycerin, Rubus Idaeus Fruit Extract*, Euterpe Oleracea Fruit Extract*, Ribes Nigrum Leaf Water*, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract*, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, CI 77491

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
280 ml

Cena:
7,49

10 komentarzy: