niedziela, 29 grudnia 2019

Sylveco - Vianek - Intensywnie regenerująca maska do włosów ciemnych i farbowanych

Sylveco - Vianek - Intensywnie regenerująca maska do włosów ciemnych i farbowanych

Maskę kupiłam wraz z magazynem Zwierciadło, bardzo dawno temu... I choć wydawać by się mogło że tak niewielka pojemność powinna zniknąć dość szybko, to nic bardziej mylnego...
Maska miała niewielkie, plastikowe opakowanie, zaledwie 150 ml. Zabezpieczone było ono z zewnątrz naklejką, której ciągłość gwarantowała, że kosmetyk nie był przez nikogo otwierany.
Maska miała gęstą, zbitą konsystencję, całkiem odmienią niż wersja fioletowa. Pachniała przyjemnie, trochę słodko, ale nie mdło.
Podobnie jak maski odżywczej należało używać jej z rozwagą, aby nie obciążyć zbyt mocno włosów. Jedak w przypadku tej maski, można było jej nakładać ciut więcej. Obciążenie włosów, w przypadku tej maski było trochę mniejsze, ale również występowało.
Włosy, po zastosowaniu tej maski były przyjemne w dotyku, gładkie, łatwo się rozczesywały i były łatwiejsze w stylizacji. Maskę stosowałam również kilkakrotnie po keratynowym prostowaniu włosów. Po mimo obaw, nie zaszkodziła moim włosom.
Byłam pewna, że produkt o tak niewielkiej pojemności zużyję bardzo szybko. Jedak zużycie maski, zgodnie z zaleceniem producenta, w ciągu 3 miesięcy od otwarcia nie było łatwe.
Maseczka sprawdziła się u mnie dobrze, cieszę się, że mogłam ją wypróbować. Zapewne sięgnę po inne maski z tej serii.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Stearic Acid, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Juglans Regia Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Sodium Benzoate, Rubus Idaeus Seed Oil, Glyceryl Laurate, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Eugenia Caryophyllus Oil, Parfum

Ocena produktu:
Fajna:

Pojemność:
150 ml

Cena:
24,99

21 komentarzy:

  1. ooo, ciekawe jakby było na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już dużo kosmetyków Sylveco, ale tej maski nie stosowałam. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oferta sylveco jest ogromna i jest w czym wybierać :)

      Usuń
  3. Nie miałam akurat jeszcze tej maseczki, ale jak fajnie się sprawdza chętnie po nią sięgnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty marki Vianek to prawdziwe perełki, które warto przetestować :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją i faktycznie przyjemna. Choć u mnie nie sprawdzała się wybitnie, tak mojej siostry okazała się hitem 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. JAkoś nigdy nie przyglądałem sięproduktom do włosów tej marki : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kupię jakąś bo bardzo lubię ich kosmetyki:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie włosy po jej zastosowaniu są miękkie, ale trzeba jej używać z rozwagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, nie używałam masek tej marki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że potrafi włosy obciążyć. Fajnie że si u Ciebie dobrze sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masek do włosów nie używam, ale marke cenie

    OdpowiedzUsuń