wtorek, 17 grudnia 2019

Cetaphil EM - Emulsja micelarna do mycia

Cetaphil EM - Emulsja micelarna do mycia

Chociaż marka Cetaphil nie jest mi obca, to dopiero dzięki pudełkom z doz.pl udało mi się ją przetestować na własnej skórze. Emulsję używałam dwa razy dziennie, rano i wieczorem (jako drugi etap oczyszczania twarzy), zmywając ją wodą (można nie zmywać).
Emulsja miała konsystencję zbliżoną do mleczka, była wręcz aksamitna. Zapach był niemal nie wyczuwalny.
W kontakcie ze skórą nie pieniła się, ale po mimo to dobrze radziła sobie z usuwaniem makijażu. Skóra nie była ściągnięta, ani przesuszona. Po zastosowaniu na skórze pozostawał bardzo delikatny film ochronny. 
Moja skłonna do łuszczenia się skóra (z kilkoma zmianami łuszczycowymi) bardzo dobrze reagowała na tą emulsję. Wręcz łagodziła zmiany (nie leczyła!), przez co były troszkę mniej widoczne.
Emulsja może być stosowana do mycia ciała i twarzy. Osobiście zdecydowałam się ją stosować do mycia twarzy (ze względu na miniaturowe opakowania). Przez ok. miesiąc zużyłam dwa miniaturowe opakowania o pojemności 29 ml.
Reakcja mojej skóry na tą emulsję była dla mnie miłym zaskoczeniem. Nie spodziewałam się, że przyniesie mi ulgę w moich dolegliwościach skórnych. Zapewne sięgnę po nią ponownie, gdy pojawią się jakieś problemy dermatologiczne na mojej twarzy.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
250 ml, 236 ml, 29 ml (miniaturka)

Cena:
34,99 (za 236 ml)

10 komentarzy:

  1. Syn mojej koleżanki ma łuszczycę i wiem, że stosuje właśnie produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że warto polecić komuś, kto ma problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić jak się spisze przy problemach dermatologicznych

      Usuń
  3. Hmm może też się skuszę, jak mówisz, że to fajna opcja do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mycia twarzy, zwłaszcza przy przesuszającej się skórze :)

      Usuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie ja też nie słyszałam o nim nic złego :)

      Usuń
  5. Widze, ze to produkt godny uwagi

    OdpowiedzUsuń