środa, 11 grudnia 2019

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant w kulce Deomilk 48h Dry

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant w kulce Deomilk 48h Dry

Gdy tylko Nivea wypuściła nową serię Deomilk, postanowiłam ją od razu przetestować. Okazja trafiła się dość szybko, bo w Rossmannie była akurat promocja 1+1.
Opakowanie było wykonane ze szkła, a więc było dość ciężkie. Nakrętka była zaokrąglona, więc postawienie opakowania do góry dnem było utrudnione...
Zapach lekko mleczny, dość przyjemny, chociaż nie przypominał mi niczego konkretnego. Nie był zbyt intensywny, przez co nie gryzł się z moją wodą toaletową.
Ochrona przed potem, niestety nie była dla mnie wystarczająca. Już po kilku godzinach moja pacha była mokra... No nie tego oczekiwałam...
Warto zwrócić uwagę, że seria Deomilk ma nieco mniejsze pojemności niż standardowe antyperspiranty w kulce, bo tylko 40 ml.
Szczerze, to mam wątpliwości czy nazwać ten kosmetyk antyperspirantem, bo przed potem chronił marnie. Szkoda, bo inne antyperspiranty od Nivea, spisywały się u mnie dobrze.

Skład:
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, Sodium Lactate, Lactose, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Histidine HCl, Threonine, Lysine HCl, Arginine, Serine, Glycogen, Alanine, Glutamic acid, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Mannitol, Sucrose, PCA, CITRULLINE, Trisodium EDTA, Citronellol, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone

Ocena produktu:
Bez szału

Pojemność:
40 ml

Cena:
9,90

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za antyperspirantami w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie lubię antyperspirantów w kulce. Nivea u mnie ogólnie się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojej recenzji wynika, ze nie spelnia swojego podstawowego zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! mam problem z nadpotliwością i ta kulka wogóle nie daje rady...a mam jeszcze jedna w użyciu... dobrze że jest zima a nie lato...

      Usuń
  4. Szkoda że sie nie spisał jak powinien, tym bardziej, że lubie produkty Nivea

    OdpowiedzUsuń