środa, 25 grudnia 2019

Soraya - #foodie melon - Supernawilżający mus do rąk


Seria kosmetyków #foodie kusiła mnie od dawna. Ostatecznie do zakupu tej serii przekonało mnie piękne opakowanie i cudowny zapach kosmetyków.
Konsystencja była trochę zaskakująca, takie połączenie kremu z żelem. Nie do końca przypominało mi to mus. Kolor lekko zielonkawy również był dla mnie zaskoczeniem,
Zapach obłędny, melonowy, świeży. Niemal identyczny jak zapach świeżego soczystego melona.
Mus gładko rozprowadzał się po dłoniach. Wchłaniał się dość długo, przez chwilę po nałożeniu dłonie były jakby mokre i lekko lepkie. Po wchłonięciu, przez chwilę dłonie wyglądały dobrze, później wracały do stanu pierwotnego. A więc nawilżenie marne, graniczące z zerowym. Zdecydowanie za słaby na zimowe miesiące, nawet dla mało wymagających dłoni.
Największym atutem tego kremu był jego cudowny zapach. Piękne opakowanie z melonem niestety nie skrywało naturalnego kosmetyku. A sam napis "supernawilżający" nie sprawił, że moje dłonie były nawilżone. Świetny "chłyt" marketingowy dla raczej słabego kosmetyku.

Skład:
Aqua, Glycerin, Propanediol, Isopropyl Palmitate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Panthenol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Cucumis Melo Fruit Extract, Cetyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Carbomer, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethenol, Potassium Sorbate, Parfum, CI 19140, CI 42090

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
75 ml

Cena:
7,99

10 komentarzy:

  1. Czyli można sobie odpuścić ten produkt.
    Samych przyjemności w dalszej części świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli liczysz na dobre nawilżenie to nie znajdziesz go w tym kremie

      Usuń
  2. Miałam melonowy mus do ciała i zapach to totalny obłęd! :D Natomiast działanie rzeczywiście nie robi wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ten krem wypadł tak słabo...

    OdpowiedzUsuń
  4. To odpuszczam. Krem ma nawilzac, zapach jest drugorzedny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem z Avocado z Soraya i go polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń