czwartek, 5 grudnia 2019

Rossmann - Isana - Puder do kąpieli Milky Dream

Rossmann - Isana - Puder do kąpieli Milky Dream

Kolejny umilacz kąpieli jaki kupiłam w Rossmannie. Tym razem pod lupę wzięłam puder do kąpieli Isana o zapachu kokosa i wanilii.
Puder wyglądem przypominał mąkę, dzięki czemu dość szybko rozpuszczał się w wodzie, zabarwiając ją na mleczny kolor. Piana była niewielka i szybko zniknęła.
W zapachu wyczuwalny był kokos i wanilia, ale było to raczej połączenie syntetycznych zapachów. Osobiście uważam, że zapach był OK, ale nic więcej.
Na szczęście nie wywołał na mojej skórze żadnych podrażnień ani pieczenia (a miałam kilka drobnych zadrapań). Po kąpieli skóra była gładka i miła w dotyku. Nie było tutaj efektu dodatkowego nawilżenia, więc zdecydowałam się na użycie balsamu.
W moim odczuciu, puder do kąpieli to raczej taki sobie przeciętniaczek. Nie wniósł nic nowego do mojej pielęgnacji, ale też mi nie zaszkodził...

Skład:
Maris Sal, Zea Mays Starch, Lac Powder, Magnesium carbonbate Hydroxide, Parfum, Silica, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Cocos Nucifera (Cocconut) Oil

Ocena produktu:
Przeciętniaczek...

Pojemność:
60g

Cena:
3,19

12 komentarzy:

  1. Lubię takie kąpielowe umila że, ale. A ten raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię różnego rodzaju umilacze do kąpieli, ale pudru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szału nie robi ale zawsze można przetestować :)

      Usuń
  3. W takich momentach żałuje ze nie mam wanny tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie zapachowe. Szkoda, ze malo piany

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zapachy są sztuczne. Lubię połączenie kokosa z wanilią.

    OdpowiedzUsuń