piątek, 1 maja 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 4/2020

Czas na podsumowanie kolejnego miesiąca. Kwarantanna zdecydowanie sprzyjała zużyciom kosmetycznym...

Zużycia kosmetyczne - DENKO 4/2020

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


fresh juice, amazon keratin, mustela

1. Fresh Juice - Sól do kąpieli Orange & Guarana. Fajny umilacz kąpieli. Przyjemnie pachniała pomarańczami. 💚
2. Amazon Keratin - Odżywka do włosów. Podtrzymywała efekt keratynowego prostowania włosów. Póki ją stosowałam, włosy wyglądały dobrze. Niestety mocno podrażniała oczy... 💚💛 RECENZJA
3. Mustela - Bebe-Enfant - Krem ochronny do twarzy SPF 50. Skutecznie chronił skórę ale nie za bardzo nadawał się pod makijaż. 💛 RECENZJA

soraya, flos-lek, cafe mimi, kafe krasoty

4. Soraya - #foodie - Superodżywcze masło do ciała Awokado. Przyjemnie pachniało, dobrze nawilżało chociaż wchłaniało się dość wolno. 💛
5. Flos-Lek - Pomadka do ust Soczysta gruszka. Fajnie nawilżała i wygładzała usta. Nie była zbyt twarda więc przyjemnie się jej używało. 💛
6. La Cafe de Beaute - Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu. Skutecznie i szybko usuwał makijaż. Nie podrażniał. 💛 RECENZJA
7.  La Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Mydło - scrub do ciała Gruszka i biała glinka. Słabo peelingowało ale dobrze myło i cudownie pachniało. 💛

soraya, oriflame, lirene

8. Soraya - Plante - Roślinna pianka myjąca do twarzy. Dobrze oczyszczała ale brakowało mi jakiegoś "poślizgu". Często miałam wrażenie, że myłam twarz samą wodą. 💛💚 RECENZJA
9.Oriflame - Discover Icelandic Purity - Żel pod prysznic. Przyjemny orzeźwiający zapach, ale niestety przesuszał moją skórę. 💚 RECENZJA
10. Lirene - Stop Rogowaceniu - Ultra zmiękczający krem - maska do stóp. Dość fajny krem do stóp, po wchłonięciu nie zostawiał tłustej warstwy na stopach. 💛💚

eco laboratorie, l'oreal, bielenda, aa

11. Eco Laboratorie - Keratynowy szampon do włosów. Delikatny szampon do codziennej pielęgnacji włosów, sprawdził się również po keratynowym prostowaniu włosów. 💛 RECENZJA
12. L'oreal - Botanicals Fresh Care - Olejek nawilżający do skóry głowy. Nie szczególnie nawilżał skórę głowy, ciężko się zmywał. Raczej nie wrócę do niego ponownie... 💚 RECENZJA
13. Bielenda - Blueberry C-Tox - Maseczka Smoothie do twarzy nawilżająco - rozświetlająca. Bardzo przyjemna w stosowaniu maseczka. Efekty może nie długotrwałe, ale i tak warto! 💛
14. AA - Japan Rituals - Wygładzająca maska do twarzy. W niewielkim stopniu nawilżała i wygładzała skórę. Nie zrobiła niczego oszałamiającego. 💚 RECENZJA

bioderma, la roche-posay, nuxe, radical

15. Bioderma - Atoderm - Intensive Baume - Emolientowy balsam do ciała. Bardzo dobrze nawilżał i koił przesuszoną skórę.  💛
16. La Roche-Posay - Toleriane Sensitive Soin Prebiotique- Krem do twarzy do skóry wrażliwej. Dobrze nawilżał i koił skórę twarzy.💛
17. La Roche-Posay - Lipikar Sydnet AP+ - Krem myjący. Sprawdził się bardzo dobrze jako zamiennik żelu myjącego do twarzy. Koił i nawilżał skórę. 💛
18. Nuxe - Delikatnie złuszczający żelowy peeling z płatkami róży. Był to bardziej żel do mycia twarzy niż peeling. Płatki róży niezbyt dobrze ścierały martwy naskórek. 💚 RECENZJA
19. Nuxe - Krem do rąk i paznokci. Bardzo dobry, szybko wchłaniający się krem do rąk. Pozostawiał dłonie przyjemnie wygładzone. 💛
20. Ideepharm - Radical Med - Szampon przeciw wypadaniu włosów. Dobrze oczyszczał włosy i skórę głowy. Stosowałam go przede wszystkim do zmywania olejów z włosów. Poza tym nie wyróżniał się niczym szczególnym. 💚 RECENZJA

pharmaceris

Poza tym, udało mi się zużyć kilka próbek:
1. Pharmaceris - Micelarny szampon kojaco - nawilżający
2. Pharmaceris - Specjalistyczny szampon stymulujący wzrost włosów

Kwiecień był jednym z lepszych miesięcy pod względem zużyć kosmetycznych. Udało mi się zużyć 20 różnych kosmetyków (łącznie 21 opakowań) i 2 próbki. W kwietniu znów zużyłam więcej kosmetyków niż ich kupiłam.



4 komentarze:

  1. Też bardzo polubiłam tą maskę Bielenda ;) Natomiast zaciekawiło mnie to mydło scrub cafe mimi - jestem ciekawa jak wygląda 'w środku' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce recenzja :) Zdradzę że trochę przypominało mi jogurt z małymi czarnymi drobinkami. Naprawdę ciekawy produkt i zamierzam wkrótce przetestować inne wersje :)

      Usuń
  2. Ostatnio (po bardzo długom czasie) kupiłam kosmetyk od Soraya. A kiedyś dość często ich używałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to była marka zapomniana... ostatnie serie zaciekawiły mnie bardzo :)

      Usuń