środa, 7 sierpnia 2019

UNBOXING - Zestaw miniatur Nuxe

Jeszcze do niedawna marka Nuxe kojarzyła mi się... dokładnie z niczym. Dopiero przeglądając blogosferę, natknęłam się na olejek nawilżający i od tamtej pory stał się on moim "obiektem pożądania". Dlatego widząc taki zestaw, nie mogłam się powstrzymać od chęci przetestowania...

miniatury

W zestawie znajduje się:
1. Nuxe - Żelowy peeling z płatkami róży 15 ml
2. Nuxe - Krem nawilżający do twarzy 15 ml
3. Nuxe - Suchy olejek Huile Prodigieuse 10 ml
4. Nuxe - Krem do rąk 15 ml
5. Nuxe - Kremowy żel pod prysznic 30 ml
6. Kosmetyczka



Sądzę, że taki zestaw świetnie sprawdzi się w podróży (zwłaszcza, że wakacje przede mną), ale jest także świetną okazją do zapoznania się z kosmetykami marki Nuxe. Już jestem ciekawa dwóch kosmetyków z tego zestawu i jeśli tylko mnie zachwycą zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowania. Więcej info o takich perełkach tutaj. Tym czasem biorę się za testowanie, bo ciekawość mnie zżera...

23 komentarze:

  1. Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miniatury to fajna sprawa, miałam kilka produktów tej marki i były niektóre fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw miniaturek :) Będzie idealny do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do tej pory nie próbowałam żadnego kosmetyku Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim obiektem "chciejstwa" jest również ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce napiszę jak się u mnie sprawuje :)

      Usuń
  6. Zestawik naprawdę super na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń