czwartek, 7 maja 2020

Flos-Lek - Pomadka do ust Soczysta gruszka

Flos-Lek - Pomadka do ust Soczysta gruszka

Na tą pomadkę trafiłam w Biedronce, dorzuciłam ją do codziennych zakupów, tylko dlatego, że na szybko potrzebowałam czegoś do nawilżenia ust.
Pomadka miała intensywnie żółty kolor i pachniała gruszką. Nie była zbyt twarda dzięki czemu łatwo rozprowadzała się na ustach. Ładnie je wygładzała i nawilżała, dodatkowo niwelowała suche skórki. Nawilżenie na ustach utrzymywało się dość długo. I chociaż lubię co jakiś czas dokładać sobie pomadki (chyba bardziej z przyzwyczajenia niż z potrzeby), kolejne warstwy nie powodowały powstania nieprzyjemnej warstwy na ustach.
Jak się okazuje, nie drogi i łatwo dostępny kosmetyk, może okazać się całkiem fajnym wyborem. I chociaż składem nie "grzeszy" to samo działanie bardzo mi odpowiadało.

Skład:
Stearyl Heptanoate, Paraffinum Liquidum, Ozokerite, Copernicia Cerifera Cera, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Glyceryl Stearate, Synthetic Beeswax, Cera Alba, Aroma, Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Limonene, Citronellol 

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
4,8g

Cena:
3,99

8 komentarzy:

  1. Na pewno kupię jeśli się na nią natknę. Nęci mnie zapach tej gruszki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Flos Leku. Pomadki tego typu często zmieniam, z wiadomych względów.Gruszka jak najbardziej, kolor też, cena atrakcyjna i Twoja ocena dobra.Dzięki za polecenie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zmieniam pomadki bardzo często i właściwie używam non stop :)

      Usuń
  3. Lubię tą firmę, ale ten pomadki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka ma wiele fajnych produktów. Po pomadkę na razie nie sięgnę, bo mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach te zapasy... :) też próbuję zużyć :D

      Usuń