wtorek, 5 maja 2020

Bielenda - Blueberry C-Tox - Maseczka Smoothie do twarzy nawilżająco - rozświetlająca


Maseczkę nabyłam podczas jednej z wizyt w Rossmannie. Kupiłam ją "oczami", bo bardzo zachęciło mnie jej opakowanie.
Maseczka miała kremową konsystencję, dzięki czemu gładko  rozprowadzała się po twarzy. Miała niebieski kolor i mnóstwo ciemnych drobinek, które mogłyby posłużyć jako delikatny peeling. Zapach był piękny, borówkowy i bardzo relaksujący.
Szczerze, to nie spodziewałam się jakiś szczególnych właściwości pielęgnacyjnych po tej maseczce, ale mile się "zawiodłam". Po zastosowaniu skóra była wygładzona, przyjemna w dotyku i ukojona. Nawilżenie nie było "wysokich lotów", ale zauważalne.
Stosowanie tej maseczki było niezwykle przyjemne, dlatego chętnie do niej powrócę. Wg mnie producent powinien rozważyć produkcję tej maseczki w większej pojemności np. tubce.

Skład:
Aqua (Water), Sorbitol, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Ethylhexyl Stearate, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate, Vaccinium Corymbosum (Blueberry) Seed, Vaccinium Corymbosum (Blueberry) Seed Oil, Vaccinium Corymbosum (Blueberry) Fruit Extract, Citrus Junos (Yuzu) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Hyaluronic Acid, Tripelargonin, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Polyacrylate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Disodium EDTA, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), CI 77891, CI 77019, CI 42090, CI 17200

Ocena produktu:
Bardzo fajna!

Pojemność:
8 g 

Cena:
3,49

2 komentarze:

  1. Chyba duża tubka to nasze niedoczekanie :D Ale też bardzo polubiłam i zapach i działanie maski :)

    OdpowiedzUsuń