czwartek, 14 maja 2020

La Roche Posay - Lipikar Syndet AP+ - Krem myjący

La Roche Posay - Lipikar Syndet AP+ - Krem myjący

Pewnie zaskoczenia nie będzie, gdy znów napiszę, że kosmetyk ten trafił do mnie wraz z pudełkiem doz.pl (spokojnie już powoli wykańczam wszelkie zapasy z tych pudełek - izolacja robi swoje).
Od razu zaznaczę, że tego produktu używałam nie do końca zgodnie z przeznaczeniem, bo używałam go tylko do mycia twarzy (w oczekiwaniu na dostawę żelu do mycia twarzy).
Kosmetyk miał delikatną, kremową konsystencję. Gładko rozprowadzał się po skórze, nie pienił się, dobrze ale delikatnie oczyszczał skórę. Łagodził podrażnienia, koił i uspokajał podrażnioną skórę. Dodatkowo delikatnie ją nawilżał. Był praktycznie bezzapachowy.
Chociaż to była miniaturka, to wystarczyła mi na około dwa tygodnie codziennego stosowania. Sądzę, że skoro kosmetyk sprawdziła się do tak wrażliwego obszaru jakim jest twarz, to również sprawdzi się w pielęgnacji całego ciała. Być może skuszę się na taki krem, ale w bardziej chłodnych miesiącach...

Skład:
Aqua / Water, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Coco-Betaine, Polysorbate 20, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Niacinamide, Acrylates Copolymer, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Citric Acid, Cocamide Mea, Disodium Edta, Mannose, Polyquaternium-11, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Styrene/Acrylates Copolymer, Vitreoscilla Ferment

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml (pełnowymiarowy produkt)
400 ml (pełnowymiarowy produkt)

Cena:
36,99 (w promocji za 200 ml)

3 komentarze:

  1. Fajne są takie miniaturki, bo już mamy jako taki podgląd na dany produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń