piątek, 29 maja 2020

Institut Esthederm - Cellular Water - Energetyzująco-nawilżający lekki żel antyoksydacyjny


 
I znów zaskoczenia nie będzie... To kolejny kosmetyk, który miałam okazję przetestować dzięki box'owi z doz.pl. Koronawirus i czas spędzany w domu, sprzyjał zużyciom kosmetycznym i odkopywaniu kosmetyków, o których istnieniu zapomniałam.
Żel miał lekką, nietłustą konsystencję. Swoim wyglądem przypominał połączenie lekkiego kremu z żelem. Pachniał przyjemnie, chociaż sam zapach nie kojarzył mi się z niczym konkretnym.
Gładko rozprowadzał się po twarzy, ale należało zrobić to dokładnie, aby się nie rolował. Pod makijaż, sprawdzał się się dobrze, oczywiście pod warunkiem, że został dokładnie nałożony. Stosowałam go również na noc i tej roli sprawdzał się również dobrze. Po zastosowaniu żelu, skóra była przyjemnie gładka i nawilżona, wyglądała jakby była mokra, chociaż taka nie była.
Generalnie był to dość ciekawy kosmetyk, który dobrze sprawdził się na mojej cerze. Przetestowana przeze mnie miniaturka miała zaledwie 15 ml, jednak wystarczyła mi na ok. 2 tygodnie codziennego stosowania, na dzień i noc.

Skład:
Aqua/water/eau*, Dimethicone, Methylsilanol Mannuronate, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Propanediol, Hexyldecanol, Betaine, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Polyacrylamide, Pentylene Glycol, Methylpropanediol, C13-14 Isoparaffin, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sodium Citrate, 1,2-Hexanediol, Fragrance (parfum), Caprylyl Glycol, Carnosine, Sodium Chloride, Silica, Laureth-7, Citric Ac., Aminoethanesulfinic Ac., Propylene Glycol, Adenosine, Potassium Chloride, Biosaccharide Gum-4, Sodium Bicarbonate, Pyrus Malus (apple) Seed Extract, Brassica Campestris (rapeseed) Sterols, Disodium Phosphate, Magnesium Sulfate, Linalool, Potassium Phosphate, Tocopherol, Citronellol, Disodium Adenosine Triphosphate, Laminaria Digitata Extract, Alpha-Isomethyl Ionone, Calcium Chloride, Blue 1,cellular Water (aqua/disodium Adenosine Triphosphate/carnosine/mineral Salts),

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
50 ml

Cena:
120,99

2 komentarze:

  1. Trochę długi ten jego skład. Biorąc pod uwagę cenę raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i żeby skład był odzwierciedleniem działania...

      Usuń