poniedziałek, 18 maja 2020

Lirene - Stop Rogowaceniu - Ultra zmiękczający krem maska do stóp


Moje stopy należą do tych bardziej wymagających. Nieustannie zmagam się ze zrogowaceniem i szorstkością pięt. Póki co nie znalazłam metody aby tej przypadłości pozbyć się na stałe. Ratuję się zatem preparatami, które udaje mi się znaleźć na półkach w drogerii. Ten egzemplarz kupiłam w Rossmannie, ale widziałam go również w innych drogeriach.
Krem miał przyjemną, gładką konsystencję, łatwo się rozprowadzał. Zapach nie był zbyt intensywny, ale dało się wyczuć zapach olejku z drzewa herbacianego.
Krem nie wchłaniał się zbyt szybko, dlatego stosowałam go na noc, nakładając bawełniane skarpetki. Po wchłonięciu krem pozostawiał skórę jakby "matową". Co prawda nie było to uczucie wysuszenia, ale było dziwne...
Krem tylko w  niewielkim stopniu polepszył stan moich stóp (chociaż dobre i to). Zdecydowanie wolę kremy szybko wchłaniające się i dające większe uczucie nawilżenia. A zatem, szukam czegoś innego...

Skład:
Aqua (Water), Urea, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), C12-15 Alkyl Benzoate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Triacetin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Oil, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Limonene

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
75 ml

Cena:
14,49

4 komentarze:

  1. Fajnie, że ma dużą zawartość mocznika. Szkoda tylko, że efekty nie są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo mam bardzo wymagające stopy albo krem był słaby...:)

      Usuń
  2. Lubię niektóre kosmetyki tej marki, więc krem chętnie wypróbuję :) Zobaczymy się u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń