niedziela, 10 maja 2020

Nuxe -Reve de miel - Krem do rąk i paznokci

Nuxe -Reve de miel - Krem do rąk i paznokci

Ten uroczy, niewielki kremik spędził w moich zapasach kosmetycznych bardzo długo... No ale "dzięki" koronawisurowi" i wszelkim ograniczeniom z tym związanym, udało mi się wreszcie sięgnąć po kosmetyki, które ciągle odkładałam na potem.
Krem miał dość rzadką i lekką konsystencję (nie była to oczywiście lejąca się przez palce woda). Bardzo szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustej warstwy na dłoniach, dzięki czemu od razu mogłam wracać do swoich zajęć. Pachniał bardzo przyjemnie (chociaż nie kojarzyło mi się to z niczym konkretnym). Po jego zastosowaniu dłonie były przyjemnie wygładzone i nawilżone.
Nie spodziewałam się, że krem sprawdzi się u mnie, aż tak dobrze... Jestem skłonna kupić pełnowymiarowe opakowanie.

Skład:
Aqua/Water, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Dimethicone, Glycerin, Pentylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Behenyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Mel/Honey, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cera Alba/Beeswax, Tocopherol, Parfum/Fragrance, Coco-Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Tocopheryl Acetate, Arachidyl Glucoside, Carbomer, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Allantoin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Extract, 1,2-Hexanediol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium Hydroxide, Argania Spinosa Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Hordeum Vulgare Cera/Spent Grain Wax, Tropolone, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
50 ml

Cena:
24,99

2 komentarze:

  1. Nie znam produktu,ale skoro piszesz,że ma bardzo dobre działanie, będę mieć go na uwadze.
    Pozdrawiam. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń