sobota, 9 maja 2020

Elfa Pharm - Fresh Juice - Sól do kąpieli Orange & Guarana

Elfa Pharm - Fresh Juice - Sól do kąpieli Orange & Guarana

Od dłuższego czasu miałam ochotę na tą sól, ale jakoś nie mogłam ostatecznie zdecydować się na jej zakup. Ale na szczęście sól postanowiła sama trafić do mnie wraz z pudełkiem z doz.pl.
Sól zamknięta była w dość dużym, odkręcanym opakowaniu. Kryształki soli (zresztą jak widać na zdjęciu) były dość duże, dlatego też rozpuszczały się w wodzie dość wolno. Woda po dosypaniu soli stawała się żółta i pachniała pomarańczami. Zapach był bardzo przyjemny i relaksujący, utrzymywał się na skórze przez dłuższy czas. Po kąpielach z tą solą nie zauważyłam żadnego przesuszenia i czy podrażnienia skóry.
Pod względem zapachu i działania tej soli nie miałam większych zastrzeżeń. Jedyne co mnie trochę mi nie odpowiadało, to duże kryształki tej soli. Ja jednak wolę, gdy wchodząc do wanny mam wszystkie kryształki są rozpuszczone... Ale po mimo tego, chętnie wypróbuję inny wariant tej soli.

Skład:
Sodium Chloride, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Maltodextrin, Caffeine, Paullinia Cupana Seed Extract, Cernitine, Microcrystalline Cellulose, Cysteic Acid, Calcium Pantetheine Sulfonate, Aqua, Propylene Glycol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Alcohol, Hamamelis Virginiana Water, Panthenol, Arnice Montana Flower Water, Niacin Amide, Thiamine Hci, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Retinyl Acetate, Biotin, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Arachis Hypogaea Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Pantolactone, Tocopherol, Parfum, CI 19140, CI 16255

Ocena produktu:
Przyjemniaczek

Pojemność:
700 g

Cena:
9,99

8 komentarzy:

  1. ja niestety nie mam wany i bardzo żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentuje ta sól.Gdybym miała wannę, na pewno bym się na nią skusiła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że nie mają żelu pod prysznic o tym zapachu...:)

      Usuń
  3. Niestety nie mam wanny :( ale coś czuję, że zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie sole, ale tej nie miałam, w ogóle mało mi jej schodzi bo tylko do moczenia stóp, nie mam wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że nie masz wanny... ale dobrze jakoś wykorzystujesz sole :)

      Usuń