sobota, 23 maja 2020

Rexona - Motion Sense - Antyperspirant 48 h

Rexona - Motion Sense - Antyperspirant 48 h

Po wielu latach przerwy, postanowiłam (trochę z braku wyboru) wrócić do antyperspirantu, którego nie używałam od lat - starej Rexony w  sztyfcie.
Opakowanie poręczne, dobrze leżało w dłoni. Gdy sztyftu zostało już niewiele, wypadał on z opakowania i nie dało się go zużyć do końca.
Zapach bardzo subtelny, delikatny, nie gryzł się z innymi zapachami np. wody toaletowej. Jednak co najważniejsze skutecznie chronił przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Trochę brudził ubrania, zwłaszcza te czarne. Ale to co podobało mi się w nim najbardziej, to brak mokrej pachy (jak to jest w przypadku antyperspirantów w kulce).
Z pewnością nie był to idealny antyperspirant. Miał kilka wad, ale skuteczność i brak potrzeby czekania, aż się wchłonie, sprawiły że z przyjemnością wróciłam do niego.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY, Stearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, PPG-14 Butyl Ether, Hydrogenated Castrol Oil, Parfum, Polyethylene, Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Citric Acid, Potassium Sorbate, Helianthus Annuus Seed Oil, BHT, Caprylic/ Capric Triglyceride, Gelatin Crosspolymer, Cellulose Gum, Sodium Benzoate, Aqua, Hydrated Silica, Sodium Starch Octenylsuccinate, Maltodextrin, Hydrolysed Corn Starch, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
40 ml

Cena:
7,99

4 komentarze:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam Rexonę.Ciekawe czy byłabym zadowolona z tego sztyftu?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rexony nigdy nie miałam. Za formą sztyftu nie przepadam, pewnie wybrałabym coś innego :)

    OdpowiedzUsuń