czwartek, 21 maja 2020

Lidl - Cien - Pure Freshness - Dezodorant 48 h

Lidl - Cien - Pure Freshness - Dezodorant 48 h

Kupiłam ten dezodorant po oglądnięciu kilku filmików na YouTube, w których były one chwalone za skuteczność i wzorowy skład. Niestety nie do końca trafiłam z tym zakupem, bo akurat ta wersja nie ma wzorowego składu.
Zapach przypominał mi klasyczny zapach Nivea. Nie był oczywiście identyczny, ale bardzo podobny.
Nie zauważyłam, aby plamił moje ubrania. Z pozytywnych rzeczy byłoby na tyle, czas na narzekanie...
Słabo, a właściwie nie chronił przed potem, dlatego używałam go tylko w te dni gdy byłam mało aktywna i nie musiałam wychodzić z domu. Podrażnił moją skórę pod pachami! I to bez względu czy byłam świeżo po depilacji i czy nie...
Szczerze, to chyba jeden z najgorszych dezodorantów jakie kiedykolwiek miałam. Zero skuteczności i dodatkowe atrakcje w postaci uczulenia ostatecznie przekonały mnie o zaniechaniu jego stasowania.

Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Triethyl Citrate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Parfum,Hydroxyethylcellulose, Sodium Benzoate, Citric Acid, Allantoin, Linalool, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene

Ocena produktu:
Zdecydowanie nie!

Pojemność:
50 ml

Cena:
3,49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz