środa, 21 października 2020

La Cafe De Beaute - Cafe Mimi - Odświeżająca maska do stóp

La Cafe De Beaute - Cafe Mimi - Odświeżająca maska do stóp


Moje stopy nieustannie potrzebują nawilżenia, dlatego często sięgam po kosmetyki, które zniwelują suchość moich stóp. Dawno temu, miałam podobną maseczkę, która dość dobrze nawilżyła moje stopy, więc postanowiłam wypróbować jej inną wersję.
W zestawie znajdowała się maseczka, krem oraz jednorazowe skarpetki.
Maskę należało nałożyć na czyste i osuszone stopy, założyć skarpetki a następnie zmyć po 15 minutach.
Maska miała dość gęstą konsystencję i zielonkawy kolor. Pachniała świeżo, miętowo. W kontakcie ze skórą stawała się ciut rzadsza, przez co gładziutko rozprowadzała się na stopach. Od razu po nałożeniu maski odczuwalne było schłodzenie, a nawet lekkie mrowienie skóry. Maskę trzymałam na stopach ponad 30 minut, licząc na solidną dawkę nawilżenia. Następnie po zmyciu maski nałożyłam krem, który był w zestawie. Miał on gęstą, treściwą konsystencję oraz lekko zielony kolor. Dobrze rozprowadzał się po stopach, ale dość wolno wchłaniał, dlatego kluczowe było, dokładne wpracowanie go w stopy. Również miał, przyjemny odświeżający zapach.
Po zastosowaniu tej kuracji, stopy zdecydowanie były odświeżone i mniej się pociły (chociaż nie mam z tym większego problemu). Efekt nawilżenia stóp, płytki paznokciowej i skórek utrzymywał się około 2 dni.
Kuracja była całkiem fajna, ale trochę żałuję, że nie zdecydowałam się na nią latem, gdy moje stopy nieco się pociły. A efekt chłodzenia, który przynosiła, na pewno byłby bardzo przyjemny w upalny dzień. Sam zabieg choć przyjemny, nie zmienił diametralnie wyglądu moich stóp, poprawił ich wygląd ale na krótki czas.

Skład:
Maska: Aqua, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycerin, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Urea, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Stearyl Alcohol, Potassium C16-18 Phosphate, Cetearyl Alcohol, Kaolin (White Clay), Menthyl lactate, Ethylhexyl Stearate, Zinc Oxide, Lauryl Glucoside, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) essential Oil, Eucalyptus Globulus (Eucalyptus) Leaf Oil, Xanthan Gum, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Citrus aurantifolia (Lime) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Krem: Aqua, Theobroma Cacao (Cacao) Seed Butter, Glycerin, Camellia Sinensis Leaf extract, Ethylhexyl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Urea, Cetearyl Alcohol, Beeswax, Steareth-21, Steareth-2, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Essential Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) essential Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf essential Oil, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Boswellia Carterii Gum (Olibanum-Tree) essential Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Ocena produktu:
OK

Pojemność:

Maska - 20 ml
Krem – 5ml

Cena:
7,74

3 komentarze: