wtorek, 13 października 2020

Nature Box - Krem do włosów z olejem z awokado

Nature Box - Krem do włosów z olejem z awokado

Po wysuszeniu i ułożeniu włosów, lubię zastosować na włosy coś dodatkowego. I chyba z przyzwyczajenia lubię stosować kremy i balsamy do włosów, chociaż za każdym razem twierdzę, że więcej nie kupię tego rodzaju kosmetyku.
Opakowanie kremu było bardzo wygodne i praktyczne. Bez zarzutu działało od początku do końca.
Kosmetyk pachniał „sztucznym awokado”, co do końca mi się nie podobało. Zapach po jakimś czasie ulatniał się z włosów (na szczęście!). Konsystencja raczej rzadka, wodnista, niemal przelatywała przez palce.
Krem stosowałam na suche włosy (czasami po stylizacji a czasami przed). Krem delikatnie dyscyplinował włosy, ale ich zbytnio nie obciążał.
Stosując ten kosmetyk nie zauważyłam jakiś szczególnych właściwości pielęgnacyjnych, stan moich włosów nie zmienił się jakoś szczególnie. I szczerze to zawiodłam się na tym kosmetyku, bo ani zapach, ani konsystencja ani też działanie nie zachwyciły mnie.

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Caprylic/Capric Trigliceride, Glycerin, Persea Gratissima Oil, Panthenol, Phenoxyethanol, Parfum, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Hydroxyethylcellulose, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ethylhexylglycerin, Citric Acid

Ocena produktu:

Bez szału...

Pojemność:
150 ml

Cena:
14,49

8 komentarzy:

  1. lubię tą firmę. Z tej serii miałam szampon i odżywkę i byłą fajna ;) Ale tego produktu nei miałąm i chyba suię nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kosmetyk spokojnie możesz sobie odpuścić... a jaki szampon i odżywkę miałaś?

      Usuń
  2. nie miałam z tej marki nic. Jakoś mnie nie kusi specjalnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego kosmetyku nie polecam szczególnie, ale inne nie są złe...

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą marką mam mieszane relacje... niektóre kosmetyki są OK

      Usuń
  4. Mam szampon kokosowy tej marki i u mnie nadaje się tylko do mycia kosza na śmieci :P

    OdpowiedzUsuń