czwartek, 29 października 2020

Sylveco - Vianek - Kojący żel do higieny intymnej

Sylveco - Vianek - Kojący żel do higieny intymnej

 

Żel do higieny kupiłam w drogerii internetowej Natura. Trwała wtedy darmowa dostawa, więc żal było nie skorzystać. Niestety, akurat ten kosmetyk miał złamaną pompkę (co widać na zdjęciu), więc musiałam dokonać małej podmianki.
Pod względem konsystencji, zdecydowanie nie był to żel. Bardziej właściwą nazwą był by tu „płyn”. Było to coś trochę gęstszego od wody.
Pod względem zapachu, pierwszą i najbardziej wyczuwalną wonią była lawenda. Czasami nawet miałam wrażenie, że używam kosmetyku z serii Biolaven a nie Vianek. Bardzo delikatnie się pienił, długotrwale odświeżał.
Pod względem działania, to zdecydowanie zauważyłam właściwości łagodzące. Bardzo dobrze wyciszał wszelkie podrażnienia, pieczenie czy inne tego typu dolegliwości.
Poza konsystencją, która była dość wodnista, nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego kosmetyku.

Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Vaccinium Vitis-Idaea Leaf Extract, Panthenol, Squalane, Allantoin, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:

300 ml

Cena:
21,99

2 komentarze: