wtorek, 27 października 2020

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant Deomilk 48h Mild

Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant Deomilk 48h Mild

 
Miniaturę tego kosmetyku otrzymałam jako gratis, przy zakupach w Rossmannie. Było to bardzo przyjemne, bo nie spodziewałam się tego.
Opakowanie – typowy aerozol, tylko że w wersji mini.
Zapach z typową dla Nivei nutą, z niewielką domieszką mlecznego akcentu. Początkowo zapach był bardzo intensywny, ale w miarę upływu czasu ulatniał się. W niewielkim stopniu był wyczuwalny podczas wykonywanych ruchów rękami.
Ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem była dla mnie wystarczająca, ale tylko wtedy gdy mój dzień nie był zbyt intensywny. Chronił mnie przez ok. 4-5 h, później było już słabo...Co gorsze, często po jego zastosowaniu swędziały mnie pachy. Zdecydowanie nie było to przyjemne…
Po raz kolejny, przekonałam się, że w moim wypadku antyperspirant Nivea to nie najlepszy wybór dla mnie…

Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Parfum, Sodium Lactate, Lactose, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Histidine HCl, Threonine, Lysine HCl, Arginine, Serine, Glycogen, Alanine, Glutamic acid, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Aqua, Mannitol, Sucrose, PCA, CITRULLINE, Propylene Carbonate, Disteardimonium Hectorite, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Linalool

Ocena produktu:
Nie dla mnie…

Pojemność:
50 ml

Cena:
4,99

4 komentarze: