poniedziałek, 5 października 2020

Rossmann - Isana - Pianka do golenia Sensitive

Rossmann - Isana - Pianka do golenia Sensitive

Pianki z Isany odkryłam już jakiś czas temu, szukając niedrogiego kosmetyku do golenia. Wersja z maliną i jaśminem sprawdziła się bardzo dobrze, więc idąc tym tropem postanowiłam przetestować inną wersję tej pianki.
Ze strony opakowania, nie było większych problemów. Jedynie podczas ostatnich użyć pianki, trochę pryskała.
Zapach był przyjemny, delikatny, nieco pudrowy. Konsystencja pianki była zwarta, ale łatwo dawała się rozprowadzać po skórze. Po nałożeniu na skórę, zostawiałam ją na chwilkę, aby delikatnie zmiękczyć włoski, dzięki temu depilacja przebiegała łatwo i bezproblemowo. Nie podrażniała ani nie przesuszała skóry.
Zdecydowanie zakup tej pianki był strzałem w dziesiątkę. Skuteczność i wydajność (bo starcza mi na ok. pół roku) były jej głównymi atutami. A bajecznie niska cena, nawet bez promocji, zdecydowanie zachęca do ponownego zakupu.

Skład:
Aqua, Palmic Acid, Isobutane, Triethanolamine, Ceteth-20, Glycerin, Propane, Stearic Acid, Butane, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sodium Laureth Sulfate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate

Ocena produktu:

Super!

Pojemność:

150 ml

Cena:
4,99

3 komentarze: