sobota, 3 października 2020

Oriflame - Optimals - Tonik do twarzy Age Revive

Oriflame - Optimals - Tonik do twarzy Age Revive

Tonik kupiłam trochę z przymusu, aby mieć bezpłatną przesyłkę. W normalnych warunkach raczej bym go nie kupiła, bo jakoś ta seria, w ogóle mnie nie kusiła.
Opakowanie toniku to plastikowa, nieprzeźroczysta buteleczka z nakrętką. Samo w sobie było zwyczajne i niczym się nie wyróżniało.
Tonik był bezbarwny a jego zapach nie kojarzył mi się z niczym konkretnym, chociaż był dość intensywny.
Co do działania, to robił to co inne tego typu produkty, odświeżał i niwelował uczucie ściągnięcia po kontakcie skóry z wodą. Niestety jeśli miałam uszkodzoną skórę, to w tym miejscu piekł. A jeśli skóra była w gorszej kondycji lub po prostu po peelingu to uczucie podrażnienia było odczuwalne w wielu partiach twarzy. Działania rozjaśniającego czy przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam.
Niestety, moje przeczucia co do tego toniku, były słuszne. Nie był odpowiedni dla mojej skóry i z pewnością do niego nie wrócę.

Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Disodium Edta, Rubus Idaeus Fruit Extract, Juniperus Communis Fruit Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate
 
Ocena produktu:
Nie dla mnie.

Pojemność:
150 ml

Cena:
19,99 (w promocji)

2 komentarze:

  1. U mnie ten tonik też mógłby się nie sprawdzić, więc nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń