czwartek, 15 października 2020

Bielenda - CBD Cannabidiol - Maseczka nawilżająco - kojąca

Bielenda - CBD Cannabidiol - Maseczka nawilżająco - kojąca

Maseczka wpadła do mojego koszyka podczas zakupów w Rossmannie. Bardzo zaciekawił mnie dodatek CBD i bardzo chciałam sprawdzić jak zadziała na moją skórę.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce. Wydobywanie kosmetyku było trochę kłopotliwe, bo bez porządnego rozcięcia saszetki, nie mogłam wydobyć całości maski z dna.
Maseczka miała kremową, gładką konsystencję. Podczas rozprowadzania niemal sunęła po twarzy. Pachniała trochę ziołowo ale przyjemnie. Miała biały kolor z lekko zielonkawą poświatą.
Maseczka po 20 minutach nie zaschła całkowicie, przez cały czas była wilgotna. Zmywała się bez większego problemu z twarzy, ale początkowo była trochę śliska.
Po zastosowaniu skóra była ładnie wygładzona, nawilżona i ukojona. Zdecydowanie zauważalne było wyciszenie wszelkich zaczerwienień na twarzy, które utrzymywało się przez kolejny dzień.
Dodam jeszcze, że nie zgadzam się z opisem producenta, że wystarczy na dwa zastosowania. Wystarczy na jedno, konkretne zastosowanie, używając jej na dwa razy zapewne nie odczułabym jej dobroczynnego działania.
Nie znalazłam w tej maseczce większych wad, podobało mi się w niej wszystko, począwszy od zapachu aż po działanie.

Skład:

Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Sorbitol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Caryodendron Orinocense (Kahai) Seed Oil, Zea Mays (Corn) Starch, Tocopheryl Acetate, Vegetable Oil, Cannabis Sativa seed oil, Cannabis sativa flower/leaf/stem extract, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Hyaluronic Acid, Lactic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, PEG-100 Stearate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Copper Chlorophyll, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene

Ocena produktu:
Przyjemna!

Pojemność:

8 g

Cena:

3,39

15 komentarzy: