środa, 7 października 2020

Sylveco - Biolaven - Krem pod oczy

Sylveco - Biolaven - Krem pod oczy

Czas na kolejny kosmertyk z serii Biolaven, który przetestowałam. Ostatnimi czasy udało mi się ułożyć tak moją pielęgnację, że używałam niemal całej tej serii w pielęgnacji mojej twarzy.
Miękka tubka zakończona „szpikulcem”, stawiana na nakrętce to właściwie wszystko co można napisać o opakowaniu tego kremu.
Krem właściwie nie pachniał. Miał lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję. Wielokrotnie po nałożeniu jednej warstwy tego kremu, a następnie robiąc makijaż, miałam wrażenie, że okolica mojego oka jest sucha. Tak jakbym w ogóle go nie nakładała. Dopiero, oglądając YT, natknęłam się na opinię, że w takim wypadku, warto nakładać kosmetyk cieniutką warstwą, ale kilkakrotnie. Dopiero ten trik, sprawił, że byłam zadowolona z działania tego kremu.
A bardziej precyzując jego działanie, to po prostu nawilżał. I w sumie, żadnych innych, zauważalnych efektów jego działania nie widziałam.
I podsumowując, nie był to jakiś mega, świetny krem, który zrobi przysłowiowe „cuda na kiju”. Działał OK, ale nie na tyle dobrze, abym do niego powróciła.

Skład:
Aqua, Grapeseed Oil, Squalane, Glycerin, Propanediol, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Avocado Butter, Xylitol, Urea, Stearic Acid, Resveratrol, Proline, Arginine, Threonine, Lysine HCl, Glutamic acid, Glycine, Alanine, Serine, PCA, Sodium Lactate, Sodium PCA, Betaine, Tocopheryl Acetate, Lavender Essential Oil, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool

Ocena produktu:

OK

Pojemność:

15 ml

Cena:
23,99

4 komentarze:

  1. Raczej się nie skuszę. Od kremów pod oczy mam bardzo duże wymagania.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, ja mam trochę większe wymagania od kremów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten jest taki średni więc mógłby Ci nie odpowiadać :)

      Usuń