sobota, 17 października 2020

Nature Box - Odżywka do włosów z olejem migdałowym

Nature Box - Odżywka do włosów z olejem migdałowym

Miałam w swoim życiu taki okres, że bardzo ciekawiły mnie kosmetyki od Nature Box. A, że kiedyś napotkałam dość dobrą promocję na nie, to postanowiłam je przetestować na własnej skórze, a właściwie włosach.
Odżywka zamnięta była w sporej, plastikowej butelce. O ile odżywki było dużo, to wydobywanie było bezproblemowe, a gdy odżywki było już mniej niż połowa, to trzeba było trochę pokombinować. Na nakrętce, nie za bardzo dawało się ją postawić.
Konsystencja odżywki była dość gęsta, bardziej przypominało to treściwą maskę niż odżywkę. Zapach przypominał migdały, ale był to zapach syntetyczny a nie naturalny. Niestety zapach dość długo utrzymywał się na włosach.
Odżywkę nakładałam na umyte włosy, na około połowę ich długości. Po kilku minutach zmywałam i już podczas tej czynności włosy były wygładzone i rozplątane. Gdy zastosowałam jej zbyt dużo, moje włosy były obciążone i wyglądały na nieświeże.
Odżywka nie zachwyciła mnie niczym, czego bym się nie spodziewała po tego typu produkcie. Ułatwiała rozczesywanie, wygładzała włosy ale stosowana w zbyt dużej ilości mocno je obciążała. Zapach nie przypadł mi zbytnio do gustu i nieco mnie drażnił. Raczej nie wrócę do tego kosmetyku.

Skład:
Aqua (Water, Eau) Cetearyl Alcohol Glycerin Behenoyl PG-Trimonium Chloride Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate Brassicamidopropyl Dimethylamine Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride Panthenol Phenoxyethanol Caprylic/Capric Triglyceride Behentrimonium Chloride Glyceryl Stearate Parfum (Fragrance) Hexylene Glycol Citric Acid Isopropyl Alcohol Ethylhexylglycerin

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
385 ml

Cena:

17,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz