piątek, 27 listopada 2020

La Roche Posay - Lipikar Syndet AP+ - Balsam uzupełniający poziom lipidów

Miniaturkę tego balsamu do ciała znalazłam (dawno temu) w jednym z pudełek doz.pl. A, że był to niewielki kosmetyk, to mi się zawieruszył. I dopiero, gdy znalazłam go w moich „czeluściach kosmetycznych”, postanowiłam go od razu użyć (co by się nie zmarnował).
Konsystencja balsamu była treściwa a zapach niemal niewyczuwalny. Łatwo rozprowadzał się po skórze i niemal natychmiast się wchłaniał.
Stosowałam go głównie w miejscach, gdzie moja skóra była mocno przesuszona. Ulga jaką odczuwałam była natychmiastowa.
I chociaż była to tylko miniaturka, to mocno zachęciła mnie do zakupu pełnowymiarowego produktu.

Skład:
Aqua / Water, Butyrospermum Parkii Butter/ Shea Butter, Glycerin, Dimethicone, Nacinamide, Paraffinum Liquidum/ Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Brassica Campestris Oleifera Oil / Rapeseed Seed Oil, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryldimethyldimethyl Taurate, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Cera Microcristallina / Mictrocrystalline Wax, Paraffin, Sorbitan Tristearate, Dimethiconol, Mannose, Disodium EDTA, Capryloyl Glycine, Vitreoscilla Ferment, Xanthan Gum, Pentaerythrityl Tetra-Di-Butyl HydroxyHydrocinnamate, Sodium Benzoate

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
200 ml

Cena
31,49

3 komentarze:

  1. Muszę w końcu zdecydować się na zakup takiego balsamu z La Roche Posay. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tego balsamu, ale wydaje się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń