sobota, 21 listopada 2020

Sylveco - Vianek - Przeciwłupieżowy szampon do włosów

Sylveco - Vianek - Przeciwłupieżowy szampon do włosów


Do tej pory, byłam przekonana, że nie mogę stosować żadnych szamponów przeciwłupieżowych ze względu na zabieg keratynowego prostowania włosów. Jednak jakiś czas temu, dowiedziałam się, że istnieje szampon przeciwłupieżowy, który nie zaszkodzi moim włosom, a wręcz sprawi, że będą one bardziej błyszczące.
Opakowanie – tak jak większość (lub wręcz wszystkie) szamponów od Vianka – plastikowa butelka zamykana na klik.
Konsystencja szamponu była nieco wodnista, mało żelowa. Szampon miał lekko beżowy kolor, był delikatnie mętny. Zapach delikatny, szybko się ulatniał.
Szampon stosowałam zazwyczaj do zmywania tłustych formuł z mojego skalpu – zazwyczaj były to olejki lub tłuste peelingi. W tej roli dawał sobie bardzo dobrze radę i nigdy nie zdarzyło mi się aby czegoś nie domył. Szampon stosowałam w dość specyficzny sposób, bo nakładałam go tylko na skalp (na pozostałą długość włosów nakładałam inny szampon) i pozostawiałam na kilka minut. Zawartość kwasu salicylowego sprawiała, że skalp był dobrze oczyszczony a włosy błyszczące przy nasadzie.
Niestety, aby go dobrze spienić na włosach, podczas jednego mycia, musiałam go nabierać aż trzykrotnie, co sprawiało, że był mało wydajny.
Działanie szamponu, bardzo przypadło mi do gustu. Podobało mi się oczyszczenie skalpu (a mam z tym poważny problem), jakie przy jego pomocy udawało mi się osiągnąć. Rozważam wprowadzenie go na stałe do mojej pielęgnacji.

Skład:
Aqua, Decyl Glucoside, Coco-glucoside, Sucrose, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Valeriana Officinalis Root Extract, Echinacea Purpurea Root Extract, Panthenol, Propanediol, Salicylic Acid, Hexamidine Diisethionate, Allantoin, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Citrus Limonum Peel Oil, Parfum, Citronellol, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
300 ml

Cena
21,99

2 komentarze:

  1. Widzę wysoko na liście olej kokosowy, więc to raczej nie szampon dla mnie. Dobrze, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem, że nie dla każdego odpowiedni jest olej kokosowy...

      Usuń