sobota, 7 listopada 2020

Sylveco - Vianek - Łagodząca emulsja myjąca do twarzy

Sylveco - Vianek - Łagodząca emulsja myjąca do twarzy

Do mycia twarzy zazwyczaj stosowałam żele do mycia twarzy, pianki, zdarzyło mi się również użyć musu, ale nigdy nie używałam emulsji. I w sumie przed jej uzyciem, nie wiedziałam czego mam się spodziewać.
Emulsja zamknięta była w wygodnym opakowaniu z pompką. Działało ono bez zarzutu, przez cały czas użytkowania kosmetyku.
Sama emulsja miała konsystencję podobną do mleczka do demakijażu. Nie była zbyt gęsta, miała delikatny, nieco ziołowy zapach.
Po nałożeniu na twarz, nie pieniła się. Szybko i dokładnie rozpuszczała pozostałości po makijażu (wcześniej oczywiście używałam płynu micelarnego). Skóra była dobrze oczyszczona, ale nie „skrzypiąca”. Nigdy nie zdarzyło mi się, abym po jej zastosowaniu odczuwała ściągnięcie skóry. Wręcz, była ona dodatkowo nawilżona i ukojona.
Stosując ten kosmetyk byłam mile zaskoczona jego delikatnością a zarazem skutecznością działania. Z pewnością dobrze się sprawdzi przy cerach wrażliwych.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Symphytum Officinale Root Extract, Panthenol, Sodium Alginate, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Citrus Limonum Peel Oil

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:

150 ml

Cena:
15,00

2 komentarze:

  1. Myślałam ostatnio nad zakupem tej emulsji, ale koniec końców zdecydowałam się na inną firmę. Fajnie wiedzieć, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatna. Teraz używam piankę do twarzy od Sylveco :)

      Usuń