niedziela, 1 listopada 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 10/2020

Jak to już stało się tradycją, początek miesiąca, to czas na podsumowanie tego co udało mi się zużyć w ostatnim czasie.

Zużycia kosmetyczne - DENKO 10/2020

 
Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

nivea, vianek, cafe mimi, karelia organica, kafe krasoty, la cafe de beaute, oriflame


1. Sylveco - Vianek - Normalizująca maseczka do twarzy. Zaskoczyła mnie tym jak dobrze nawilżyła skórę twarzy i zmniejszyła widoczność porów. 💛
2. La Cafe De Beaute - Cafe Mimi - Odświeżająca maska do stóp. Spodziałam się po tym produkcie fajnego nawilżenia skóry stóp, niestety nie było ono zbyt intensywne. Fajnie odświeżyła stopy, ale lepiej sprawdziłaby się latem. 💚 RECENZJA
3. Oriflame - Pure Skin - Oczyszczająca maseczka do twarzy. Dobrze oczyszczała, przyjemnie chłodziła i łatwo się zmywała - te trzy zalety sprawiły, że bardzo miło ją
wspominam. 💛💚 RECENZJA
4.Nivea - Deo Beauty Elixir - Antyperspirant Deomilk 48h Mild. Jak cała seria Deomilk, nie zachwycił mnie swoim działaniem. RECENZJA 💜
5. Karelia Organica – Bio-szampon do włosów głęboka odnowa i nasycenie. Zaskoczeniem, był już kolor szamponu - pomarańczowy, działał dobrze, ale był trochę rzadki. Co najważniejsze nie szkodził włosom po keratynowym prostowaniu włosów. RECENZJA 💛

cafe mimi, la cafe de beaute, kafe krasoty, sylveco, biolaven, isana, bielenda

6. La Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Nawilżający mus do mycia twarzy. Konsystencją nie do końca przypominał mus, ale działał bardzo delikatnie a zarazem bardzo skutecznie. RECENZJA 💛
7. Sylveco - Biolaven - Krem pod oczy. Dopiero w połowie opakowania, odkryłam, że najlepiej nakładać go kilkoma cienkimi warstwami. Lepiej późno niż wcale... RECENZJA 💛
8. Rossmann - Isana - Pianka do golenia Sensitive. Tani i skuteczny kosmetyk do golenia, a przy tym bardzo wydajny. Szkoda przepłacać. RECENZJA 💛
9. Bielenda - CBD Cannabidiol - Maseczka nawilżająco - kojąca. Przyjemna i całkiem skuteczna maseczka. Koiła, łagodziła podrażnienia, odświeżała i lekko rozjaśniała cerę. RECENZJA 💛

Dodatkowo udało mi się zużyć dwie próbki:

biolaven, próbki


1. Sylveco - Biolaven - Krem do twarzy na dzień
2. Sylveco - Biolaven - Krem do twarzy na noc

Moje denko w tym miesiącu nie było zbyt duże, ale w przyszłym miesiącu powinno być już lepiej, bo sporo kosmetyków mam już na wykończeniu.

21 komentarzy:

  1. Znam maseczki Bielenda i Vianek - obie fajne, ale vianek szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. lubię "dziwne" kosmetyki, zawsze mam nadzieję, że kogoś zainspiruję :)

      Usuń
  3. Z Biolaven jeszcze niczego nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już prawie całą serię przetestowałam i jak dla mnie jest średnia...

      Usuń
  4. Miałam maseczkę cbd i byłam z niej zadowolona, maseczkę z Vianka zamierzam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Vianka :) warto łapać na promocjach :)

      Usuń
  5. niestety produkty Nivea się u mnie kompletnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwróciłam uwagę jak wypadła Bielenda ( od pewnego czasu moja ulubiona marka). Czerwonego serduszka żaden kosmetyk nie dostał, a fioletowe tylko jedno...W sumie Twoje denko to dobre kosmetyki. Będę miała na uwadze. Niektórych firmy są mi zupełnie nieznane, jak Biolaven czy Karelia Organica.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wyszukiwać ciekawe kosmetyki i o nich pisać :) Czerwone serduszka dostają tylko kosmetyki, które mam zawsze. W chwili obecnej mam takie chyba 2 kosmetyki, bez których nie mogę się obejść i jak dla mnie nie mają zamienników. Jesteś bardzo wnikliwą obserwatorką :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tego szamponu Karelia Organica. Pierwszy raz o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że udało mi się czymś zaciekawić :)

      Usuń
  8. Opinie chętnie przeczytałam ale te serduszka dla kogoś kto nosi okulary są nie do rozróżnienia :) musiałam powiększyć ekran :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że jest taka opcja :D też mam okulary :D

      Usuń
  9. Nie wiedziałam, że Cafe Mimi ma taki ciekawy mus w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń