czwartek, 19 listopada 2020

Yumi - Wielofunkcyjny żel aloesowy

Yumi - Wielofunkcyjny żel aloesowy

Od pewnego czasu do swojej pielęgnacji dołączyłam żel aloesowy. Do tej pory używałam żelu aloesowego od Sylveco, ale gdy go skończyłam, postanowiłam sięgnąć po coś nowego. W drogerii internetowej znalazłam markę Yumi, w ogóle wcześniej mi nie znaną.
Żel zamknięty był w sporym, plastikowym opakowaniu z nakrętką. Dodatkowo zabezpieczony był plastikowym wieczkiem, idealnie dopasowanym do opakowania. Jednak samo opakowanie było dość duże i nieporęczne.
Konsystencja była żelowa, zwarta. Po nabraniu kosmetyku z opakowania, żel niemal nie zmieniał położenia, nie spływał. Pachniał bardzo przyjemnie, aloesowo (co w ogóle nie było zaskakujące).
Żel stosowałam głownie jako podkład na olejowanie włosów. Po takim zabiegu, włosy były wygładzone, błyszczące i niespuszone (co było dla mnie wielkim sukcesem).
Robiłam też z niego żel antybakteryjny i w tej roli spisał się również dobrze.
Co do samego kosmetyku, nie miałam żadnych zastrzeżeń i uważam, że był świetnym uzupełnieniem pielęgnacji. Jedyny minus to nieporęczne opakowanie, ale chyba są już dostępne tubki.

Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua, Glycerin, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Actinidia Chinensis Fruit Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Cucumis Sativus Fruit Extract, Fragaria Ananassa Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Rubus Idaeus Fruit Extract, Chondrus Crispus Powder, Parfum, Polysorbate 20, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:

300 ml

Cena
18,99

4 komentarze:

  1. Dobrze, że jesteś z niego zadowolona. Mnie aloes lubi uczulać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie szkoda... a próbowałaś kiedyś żeli bambusowych?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. od pewnego czasu na stałe zawitał w moich zbiorach :)

      Usuń