środa, 25 listopada 2020

Sylveco - Vianek - Wzmacniająca maseczka do twarzy do cery naczynkowej

Sylveco - Vianek - Wzmacniająca maseczka do twarzy do cery naczynkowej

Nad zakupem maseczek z Vianka, zastanawiałam się już od dłuższego czasu. Więc gdy tylko na horyzoncie pojawiła się dość ciekawa oferta cenowa, nie wahałam się ani chwili.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce, która wystarczyła na jednokrotne użycie. Oczywiście osoby, które preferują bardziej oszczędne używanie, bez większego problemu podzieliłyby ją na dwa użycia. Ja jednak preferuję podejście – raz a konkretnie.
Zaskoczeniem był dla mnie kolor maseczki (chociaż, gdybym przeczytała dokładnie co było napisane na opakowaniu z pewnością bym się domyśliła) – mocno pomarańczowy, wpadający w ceglastą czerwień. Po mimo, że maska zawierała glinkę nie była sucha ani szorstka. Przypuszczam, że dodatek olejków sprawiał, że była bardzo gładka i kremowa. Przy zmywaniu z twarzy, warto było użyć dodatkowych wspomagaczy – gąbeczki lub ściereczki – bo nie zmywała się z twarzy łatwo.
Po zastosowaniu od razu zauważyłam sporą różnicę w wyglądzie mojej twarzy. Wszelkie zaczerwienienia były wyciszone a skóra rozjaśniona, pory zwężone. Ogólnie skóra wyglądała dobrze, była gładka i nawilżona. Co prawda efekt ten utrzymywał się nie więcej niż 24h, ale i tak było warto.
Bardzo podobał mi się efekt po zastosowaniu tej maseczki, dlatego z przyjemnością sięgnę po nią ponownie.

Skład:
Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Kaolin, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Squalane, Glyceryl Stearate, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Ocena produktu:
Bardzo dobra

Pojemność:
10 g

Cena:
5,99

3 komentarze: