poniedziałek, 23 listopada 2020

Oriflame - Feet Up Ice Pops - Chłodzący krem do stóp z zielonym jabłkiem i miętą

Oriflame - Feet Up Ice Pops - Chłodzący krem do stóp z zielonym jabłkiem i miętą

Bardzo lubię kremy do stóp od Oriflame. I chociaż często sięgam po kosmetyki innych marek, to chyba z sentymentu do marki Oriflame, wciąż do niej wracam.
Ten konkretny krem kupiłam latem, gdy pojawił się jako edycja limitowana. Bardzo zaciekawiło mnie zestawienie zapachów jabłka i mięty.
Zapach kremu był połączeniem woni zielonego jabłuszka i mięty. Muszę przyznać, że takie połączenie było bardzo przyjemne (dawno nie miałam okazji wąchać zapachu zielonego jabłuszka – ktoś go jeszcze pamięta?). Konsystencja była dość gęsta, ale nie zbita. Łatwo rozprowadzał się po stopach, delikatnie je chłodząc.
Krem przeznaczony był do codziennej pielęgnacji stóp w celu utrzymania ich nawilżenia. Jednak w moim przypadku, moje stopy potrzebują mocniejszego i bardziej specjalistycznego nawilżenia, okazywał się nieco za słaby. Owszem nawilżał, ale nie było to nic dogłębnego, lecz było to bardziej powierzchowne działanie. Dodatkowo, potrzebował on dłuższej chwili, aby się wchłonąć, więc stosowałam go najczęściej na noc.
Kremu używało mi się bardzo przyjemnie, chociaż nie spełniał moich oczekiwań w 100%. Zapewne sprawdzi się u osób, których stopy nie potrzebują specjalistycznych kosmetyków.

Skład:

Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Parfum, Ceteareth-20, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Menthol, Propylparaben, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Hydroxide, Arachidic Acid, Lauric Acid, Myristic Acid, Mentha Aquatica Leaf Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate, CI 19140, CI 42090

Ocena produktu:

Przyjemny!

Pojemność:

75 ml

Cena

19,90

6 komentarzy:

  1. Ja akurat stosuje inne kremy do stup z mocznikiem i sa świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie miałam ale do końca mi nie odpowiadały... wciąż szukam ideału...

      Usuń
  2. Lubię, gdy kosmetyk do stóp szybko się wchłania, więc ten krem raczej nie przypadł by mi do gustu. Ale właśnie zdałam sobie sprawę, że nie stosowałam żadnego kremu do stóp od Oriflame, a bardzo lubię ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że Ori ma kremy do stóp na dzień i na noc, ale jeszcze ich nie miałam... poza tym mam ogromne zapasy kremów do stóp...

      Usuń
  3. Przyznam, że kremów do stóp używam bardzo rzadko. Musze koniecznie to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń