poniedziałek, 1 marca 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021

 I znów czas na kolejne podsumowanie. Tym razem moja ulubiona seria DENKO 😎

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021

 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021


1. Bielenda - Botanic Spa Rituals - Odżywka do włosów Lawenda i Zielona herbata. Całkiem fajna odżywka do włosów do codziennego stosowania. Ładnie wygładzała i dyscyplinowała włosy. RECENZJA 💛
2. Vis Plantis - Element - Spray ochronny do włosów z filtrem UV. Ochrony przed słońcem nie zauważyłam, ale jako odżywka bez spłukiwania był OK. RECENZJA 💚
3. Farmona - Nivelazione - Ziołowa sól do kąpieli stóp. Ładnie pachniała, przyjemnie odświeżała. RECENZJA 💚

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021

4. Sylveco - Vianek - Nawilżający krem do rąk. Niezbyt gęsty, całkiem dobrze nawilżał, przy dłuższym użytkowaniu, zapach zaczął mnie męczyć. RECENZJA 💚💛
5. Sylveco - Oleiq - Hydrolat malinowy. Zapach taki sobie, ale działanie bardzo dobre. RECENZJA. 💛
6. Sylveco - Vianek - Nawilżająca emulsja myjąca do twarzy. Delikatny kosmetyk, idealny do codziennego stosowania. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021


7.Ziaja - Żel do dezynfekcji dłoni. W obecnych czasach absolutny "must have". Odświeżał dłonie, szybko się ulatniał ale na krotką chwilę pozostawiał klejącą się warstwę. RECENZJA 💚
8. Sylveco - Vianek - Wzmacniający krem do twarzy na dzień. Zaskoczył mnie kolor kremu - zielony, dzięki czemu niwelował zaczerwienienia. Trzeba było go używać w odpowiedniej ilości, inaczej nie wchłaniał się całkowicie. RECENZJA 💚
9. Biotebal Men - Serum przeciw wypadaniu włosów. Lekko ograniczyło wypadanie włosów. RECENZJA 💚
10. Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do twarzy. Lekkie, żelowe serum, szybko się wchłaniało i widocznie niwelowało zaczerwienienia. RECENZJA 💛
11. Oriflame - Feel Good - Żel pod prysznic Loved Up. Przyjemnie pachniał, dobrze oczyszczał i mocno się pienił. Niestety wysuszał moją skórę. RECENZJA 💚
12.Sylveco - Vianek - Łagodząca pomadka ochronna. Była dość miękka, łatwo rozprowadzała się na ustach. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021

13. Sylveco - Vianek - Łagodząca maseczka do twarzy. Zdecydowanie moja ulubiona maseczka do twarzy. Dobrze łagodziła wszelkie podrażnienia. RECENZJA 💛
14. Bielenda - Crystal Glow - Maseczka odżywczo - rozświetlająca Red Rubin. Nie zachwyciła mnie swoim działaniem. Delikatnie nawilżała. Bez szału. RECENZJA 💚💜
15. Ziaja - Mikrobiom Balans - Beztłuszczowa maska do skóry tłustej. Totalny bubel, wywołała u mnie podrażnienie. RECENZJA. 💜💜

Dodatkowo postanowiłam systematycznie zużywać posiadane próbki. 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 2/2021

1. Sylveco - Odbudowujący szampon pszeniczno - owsiany.
2. Sylveco - Vianek - Wzmacniający krem do twarzy na dzień
3. Ziaja - Ziajka - Mleczko do ciała dla dzieci i niemowląt
4. Dermika - Lipid Intelligence - Balsam do ciała


I oto wszystko, co udało mi się zużyć w lutym. Łącznie zużyłam 17 sztuk kosmetyków (2 maseczki zużyłam po 2 sztuki) oraz 4 próbki.

14 komentarzy:

  1. Maska Vianek była super, ale krem do rąk totalnie bez szału. Zapach też mnie męczył. Bardzo ciekawi mnie hydrolat oleiq - na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachy oleiq nie do końca są takie jak można by się spodziewać :)

      Usuń
  2. wow jakie mega zużycia! i widzę prawie całą kolekcję Vianek! mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta emulsja myjąca z Vianka super mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów, chciałabym maskę z vianka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko, a widzisz mnie wyjątkowo ten żel z Ori nie wysusza i zapach mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachy są cudowne, ale moja skóra po nich jest sucha jak wiór :(

      Usuń
  6. Bardzo udane denko :) Co miesiąc sobie obiecuję, że zacznę zużywać próbki, a potem kończy się na jednej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi wyjątkowo udało się zużyć aż 4 :D też mam problem z zużywaniem próbek :)

      Usuń