niedziela, 25 lipca 2021

Only Bio - Hair in Balance - Odżywka emolientowa


 
W kosmetykach OnlyBio zakochałam się od pierwszego wejrzenia. I w sumie nie wiem, czy to kwestia opakowania i czy reklamy, ale byłam pewna, że po nie sięgnę.
Dlatego, gdy w Rossmannie pojawiła się promocja na te produkty, bez wahania kupiłam je.
Odżywka zamknięta była w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Dzięki takiemu opakowaniu, nie było problemu z jej wydobywaniem.
Konsystencja była dość gęsta, nie spływała. Pachniała cudownie, owocowo. Zapach utrzymywał się na włosach przez długi czas (co było bardzo przyjemne).
Po nałożeniu na włosy, odżywka niemal natychmiast rozplątywała włosy. Już podczas zmywania było odczuwalne wygładzenie włosów. Po zastosowaniu odżywki włosy były dociążone a puszenie było zniwelowane. Dodatkowo były gładkie, miłe w dotyku i błyszczące.
Odżywka była dla mnie miłym zaskoczeniem. Podobało mi się w niej wszystko, nie miałam co do niej zastrzeżeń.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Behentrimonium Chloride, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol.

Ocena produktu:
Świetna!

Pojemność:

200 ml

Cena:

15,99

1 komentarz:

  1. Ja na ogół wolę maski, więc z Only bio nie było inaczej kupiłam właśnie maskę. Ale mam mieszane uczucia póki co :)

    OdpowiedzUsuń