piątek, 23 lipca 2021

Lirene - Dermoprogram - Bronze Collection - Mgiełka brązująca

Lirene - Dermoprogram - Bronze Collection - Mgiełka brązująca

 
Generalnie nie jestem fanką wylegiwania się na słońcu, ale lubię też gdy moja skóra ma lekko brązowawy odcień. Jedynym wyjściem z sytuacji pozostają samoopalacze. Na początek mojej przygody z takiego rodzaju produktami, postanowiłam sięgnąć po coś delikatnego – mgiełkę.
Opakowanie było wykonane z plastiku, posiadało atomizer, który rozpylał bardzo drobną mgiełkę.
Początkowo mgiełkę nakładałam bezpośrednio na skórę, ale niestety, powstawały mi niewielkie smugi na skórze. Dodatkowy okazało się, że podczas spryskiwania ciała zabrudziłam wszystko wokół, dlatego postanowiłam używać rękawicy. I rzeczywiście z pomocą rękawicy, aplikacja tego kosmetyku była łatwiejsza i nie powstawały żadne smugi.
Mgiełka była dość tłusta i potrzebowała dłuższej chwili na wchłonięcie. Zapach początkowo był przyjemny, ale po chwili zmieniał się i był charakterystyczny dla tego typu produktów. Utrzymywał się na skórze dość długo, właściwie do czasu, aż go zmyłam.
Efekt opalenizny po jednym zastosowaniu był bardzo delikatny i dopiero kilkukrotne użycie mgiełki dawało widoczne efekty. Nakładanie mgiełki, najlepiej było powtarzać co 2-3 dni, aby utrzymać efekt, ponieważ opalenizna dość szybko znikała, po każdym myciu.
Mgiełka była dobrym wyborem dla osób z niewielkim doświadczeniem z nakładaniem samoopalaczy oraz dla osób które oczekują stopniowej i delikatnej opalenizny.

Skład:
Aqua, Isododecane, Dimethicone, Glycerin, Sodium Chloride, Dihydroxyacetone, Calcium Gluconate, Amber Extract, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Glycine Soja, Ascorbyl Palmitate

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
195 ml

Cena:
19,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz