czwartek, 1 lipca 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2021

No i po raz kolejny (znów 😉) nadszedł czas na denko. Tym razem czas na podsumowanie czerwca...

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2021


Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2021

1. Bielenda - Minty Fresh - Preparat na uporczywe zrogowacenia i pękające pięty. U mnie się nie sprawdził, nie zauważyłam żadnych efektów. RECENZJA 💜
2. Beauty Kei - Wielofunkcyjny żel bambusowy. Stosowałam jako podkład do olejowania włosów. Całkiem ciekawy kosmetyk. RECENZJA 💛💚
3. Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Żel pod prysznic Yuzu i Feijoa. Przyjemny żel pod prysznic, nie wysuszał skóry, fajnie pachniał. Sprawdzi się latem. RECENZJA 💛
4. Perfecta - Pomadka odżywcza Aloe Vera + Kokos. Smaczna, ale pozostawiała białą warstwę na ustach (a tego bardzo nie lubię). RECENZJA 💜
5. Oceanic - Polka - Płyn do mycia i kąpieli z wodą siarczkową. Nie pachniał zbyt atrakcyjnie, a szkoda bo lubię ładnie pachnące płyny. Nie wysuszał skóry. RECENZJA 💚
6. Rossmann - Alterra - Olejek do ciała z rokitnikiem i amarantusem. Nie miałam większych zastrzeżeń, ale forma olejku jakoś nie do końca do mnie przemawiała. RECENZJA 💚

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2021



7. Sylveco - Biolaven - Szampon regulujący. Taki sobie, nie zachwycił mnie działaniem, mocno plątał włosy. RECENZJA 💜
8. Rexona - Maximum Protection - Antyperspirant 96h Konfidencje. Mocny antyperspirant, dla osób z nadpotliwością. ŁAdnie pachniał, skutecznie chronił, wydajny. RECENZJA 💛
9.Oriflame - Wild Blueberry - Wielofunkcyjny krem do twarzy i ciała. Używałam tylko do ciała, przyzwoicie nawilżał, ładnie pachniał. RECENZJA 💚
10. Sylveco - Oleiq - Hydrolat z werbeny. Stosowałam zamiast toniku, łagodził podrażnienia. Nie miałam zastrzeżeń. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 6/2021


11. Beaute Marrakech - Olej sezamowy. Stosowałam do olejowania włosów. Był poprawny. RECENZJA 💚
12. Ava Laboratorium - BioKarotka - Wygładzający krem - lotion pod oczy. Jak widać, jedyną opcją by wydobyć kosmetyk, było rozcięcie opakowania. Sam krem działał przeciętnie. RECENZJA 💜
13. Natura Siberica - Super Siberica Professional - Enzymatyczny peeling do skóry głowy przeciw wypadaniu włosów. Pomagał w oczyszczeniu skalpu z suchej skóry. Szkoda, że tak słabo dostępny. RECENZJA 💛
14. Herbapol - Polana - Rewitalizująco - rozświetlająca maseczka do twarzy. Z wszystkich czterech maseczek, podobała mi się najmniej. Działanie przeciętne. RECENZJA 💚
15. Dermedic - Sunbrella - Krem ochronny SPF 50 do skóry z problemami naczynkowymi. Poza ochroną przeciwsłoneczną, dodatkowo nawilżał skórę. RECENZJA 💛
16. Fitokosmetik - Maseczka do paznokci nawilżająca z jodem morskim. Dobrze nawilżała płytkę paznokcia i skórki. Gdyby miała jakiś aplikator, byłaby idealna. RECENZJA 💛

I to już wszystkie zużycia. Sądzę, że czerwiec był całkiem udanym miesiącem pod względem zużyć.

8 komentarzy:

  1. Niezłe zużycia. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego :D Ja też staram się minimalizować kosmetyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko maskę polana. Dla mnie była zbyt tłusta ta maska, zostawiła taką dziwną warstwę po zmyciu i choć sam efekt był w porządku, to więcej bym do niej nie wróciła 😉

    OdpowiedzUsuń