środa, 21 lipca 2021

Sylveco - Vianek - Wzmacniający szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z ekstraktem z nasion kozieradki

Sylveco - Vianek - Wzmacniający szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z ekstraktem z nasion kozieradki

 
W swojej pielęgnacji, bardzo często sięgam po kosmetyki naturalne. W szczególności, zwracam uwagę na kosmetyki do pielęgnacji włosów.
Szampon zamknięty był w plastikowej butelce, zamykanej na klik. Nie sprawiała problemów przez cały czas użytkowania.
Szampon miał żelową konsystencję, niezbyt gęstą. Pachniał ziołowo, trochę przypominał serię Biolaven.
Pienił się niezbyt intensywnie, więc na moje długie, gęste włosy, potrzebowałam go w sporej ilości. Co prawda mył włosy, ale po jego zastosowaniu były szorstkie i splątane. Koniecznością było zastosowanie odzywki lub maski do włosów. Nie zauważyłam wzmocnienia włosów ani ich poprawy kondycji.
Niestety wciąż nie przekonałam się do szamponów naturalnych, albo jeszcze nie znalazłam odpowiedniego dla mnie…

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sorbitol, Panthenol, Coco-glucoside, Decyl Glucoside, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glyceryl Oleate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hydrolyzed Oats, Hydrolyzed Wheat Protein, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Pinus Silvestris Oil, Parfum.

Ocena produktu:
Taki sobie…

Pojemność:

300 ml

Cena:

21,99

2 komentarze: