sobota, 31 lipca 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu

 W lipcu zdecydowałam się na zakupy w Hebe, Rossmannie i na Allegro i oto co kupiłam:

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu
 
1. Kolastyna - Balsam po opalaniu SOS 24h
2. Lirene - Dermoprogram - Brązująca pianka do ciała z organiczną wodą kokosową (jasna karnacja)
3. Pure by Clochee - Kremowa pianka oczyszczająca
4. Lirene - Dermoprogram - Żel pod prysznic z oliwką
5. Garnier - Fructis - Wygładzający szampon do włosów Macadamia
 
Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu


6. Lirene - Dermoprogram - Nawilżająca maska do twarzy Wildberry Smoothie
7. Lirene - Dermoprogram - Oczyszczająca maska do twarzy Cucumber Lemonade
8. Lirene - Dermoprogram - Ujędrniająca maska do twarzy Guarana Anti-Aging Nectar

9. Lirene - Dermoprogram - Liftingująca maska do twarzy z czerwonym winem i różą
10. Lirene - Dermoprogram - Nawilżająca maska do twarzy z szampanem i złotem

Haul kosmetyczny czyli co nowego w lipcu


11. Lirene - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy Dynia & Imbir
12. Lirene - Vege Skin - Kremowa maseczka do twarzy Szpinak & Pietruszka
13. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli
14. Rossmann - Alterra - Sól do kąpieli

I to już wszystko co udało mi się kupić w lipcu. Recenzje wkrótce.

6 komentarzy:

  1. Muszę kupić sobie te maski Lirene owocowe :) Kuszą! A o tych z winem i szampanem nawet nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z szampanem już przetestowałam, opinia już wkrótce :)

      Usuń
  2. Ja muszę wybrać się do Rossmanna na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spory haul :D Najbardziej jestem ciekawa tych maseczek do twarzy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń