niedziela, 11 lipca 2021

Oriflame - Feel Good - Żel pod prysznic Wake Up

Oriflame - Feel Good - Żel pod prysznic Wake Up

 
W przypadku kosmetyków od Oriflame, zazwyczaj do zakupu przekonuje mnie ładne opakowanie. Nie inaczej było w przypadku tego kosmetyku.
Żel zamknięty był z miękkiej tubce stawianej na nakrętce z zamknięciem na klik.
Wizualnie, żel był lekko żółtawy, a sama konsystencja była średnio gęsta. W zapachu wyczuwalne były nuty mięty, dzięki czemu dawał poczucie odświeżenia. Zapach był ulotny, nie pozostawał zbyt długo na skórze.
Żel dobrze oczyszczał, ale niestety jak w przypadku, większości żeli od Oriflame, przesuszał moją skórę . Po każdym prysznicu musiałam zapewnić mojej skórze dodatkowe nawilżenie.
Chociaż zapachy żeli pod prysznic od Oriflame, zachwycają mnie zapachami, to przed zakupem kolejnego, mocno się zastanowię, czy oby na pewno chcę fundować swojej skórze "atrakcje" w postaci suchości. Sądzę, że nie koniecznie…

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Laureth-3, Parfum, Sodium Benzoate, Limonene, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Limon Peel Oil, Linalool, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Mentha Viridis Leaf Oil, Citronellol, Juniperus Virginiana Oil, Sodium Citrate, Glycerin, Mentha Piperita Oil, Phenoxyethanol, Citrus Junos Fruit Extract, CI 19140, CI 42090

Ocena produktu:

OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
11,99

1 komentarz: